Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00136 006718 23473204 na godz. na dobę w sumie

Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf

Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Gitte Härter
BC Edukacja
Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług. Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów.Poradnik Gitte Härter opisuje szczegółowo zagadnienia związane są z tą dziedziną handlu. Znajdziemy w nim wiele praktycznych informacji i cennych wskazówek, m.in. jak określić profil firmy, tworzyć jej wizerunek czy prowadzić skuteczną promocję oferowanych usług i produktów.Nowoczesna publikacja, oparta na najnowszych badaniach naukowych, doradzi nam, jak zdefiniować docelową grupę odbiorców oferty, opracować strategię pozyskiwania klientów i wykorzystać w pełni każdą z dróg kontaktu z nimi.Dowiemy się z niej również, jak wielkie znaczenie dla budowania relacji z klientami mają elementy reklamowo-marketingowe, m.in. papier firmowy, wizytówki, strony internetowe.Atutami publikacji są zwięzłe podsumowania omawianych zagadnień oraz liczne wykresy, schematy i tabele ułatwiające zrozumienie podawanych informacji.„Pozyskiwanie klientów” to zatem nieoceniona pomoc w nauce planowego działania i odpowiedniego prezentowania firmy, a także w kształtowaniu przekonania o wysokiej jakości świadczonych usług.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Gitte Härter
BC Edukacja

Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowe działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich usług oraz odpowiednia prezentacja firmy na zewnątrz. Ta książka porusza podstawowe zagadnienia zwiazane z akwizycją, opisuje narzędzia akwizycji, dostarcza tez mnóstwo praktycznych informacji i wskazówek...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Peter Cheverton
Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Björn Lundén, Ulf Svensson
BL Info Polska
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie...

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Onepress

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika...

Psychologia w skutecznym zarządzaniu - ebook/pdf
Psychologia w skutecznym zarządzaniu - ebook/pdf
Hans-Michael Klein, Christian Kolb
BC Edukacja
Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.

„Psychologia w skutecznym zarządzaniu” to lektura dla tych z nas, którzy chcą poznać tajniki tej coraz bardziej popularnej nauki i na ich podstawie zoptymalizować pracę menedżera.
Publikacja udowadnia...


Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Inspirujące usługi - ebook/epub
Inspirujące usługi - ebook/epub
Ron Kaufman
Studio Emka

W książce Inspirujące usługi Ron Kaufman zabiera nas w podróż do nowego świata usług.

Ta książka odsłania moc inspirujących usług i opisuje kroki, jakie możesz podjąć, aby stworzyć trwałą kulturę generującą codziennie takie usługi. Odpowiada na pytania o stałe doskonalenie usług i obala wiele błędnych przekonań. Przedstawia firmy i ludzi z całego świata, którzy uczynili z usług swój najwyższy priorytet...

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
Ivan Bureš, Pavel Řehulka
Onepress

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

  • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
  • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
  • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko...

Zebrania i konferencje - ebook/pdf
Zebrania i konferencje - ebook/pdf
Jochem Kießling-Sonntag
BC Edukacja
Spotkanie biznesowe można uznać za udane, gdy przynosi trwałe korzyści. Aby tak się stało, warto się do niego przygotować. Jochem Kießling-Sonntag podpowiada w swoim poradniku, jak to zrobić.

Umiejętność organizowania efektywnych spotkań stanowi dziś podstawę sukcesu zawodowego. Jeśli potrafimy wykorzystać ich potencjał, szybko osiągniemy zamierzone cele, a przy okazji zdobędziemy sympatię i szacunek współpracowników...

Enterprise Miner - ebook/pdf
Enterprise Miner - ebook/pdf
Mirosława Lasek, Marek Pęczkowski
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego...

Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie - ebook/pdf
Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna

W efektywnym zarządzaniu flotą pojazdów i relacjami z klientem coraz większą rolę odgrywają nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. Rosnące wymagania klientów i konkurencja na rynku usług wymuszają podnoszenie jakości usług i dbałość o terminowość dostaw. Wymaga to bardzo sprawnego systemu spedycyjnego, a co za tym idzie doskonałego przepływu informacji zsynchronizowanego z przepływem towarów i dokumentów...

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook/epub
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook/epub
Aga Szóstek
MT Biznes

    Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić...










Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy - książka
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy - książka
Anna Benicewicz-Miazga
Helion

Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Placet
Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza zapotrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech...

Cywilnoprawna ochrona inwestorów korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym - ebook/pdf
Cywilnoprawna ochrona inwestorów korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym - ebook/pdf
Katarzyna Klafkowska-Waśniowska, Maciej Mataczyński, Rafał Sikorski
Wolters Kluwer
Książka stanowi wyjątkową na rynku publikację traktującą o ochronie inwestorów, zwłaszcza tych nieprofesjonalnych, korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym. Uwzględnia zarówno prawo polskie, jak i prawo Unii Europejskiej.
W monografii zawarto m.in.:
wnikliwe omówienie obowiązków firm inwestycyjnych dotyczących świadczenia usług na rzecz nieprofesjonalnych inwestorów...



Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Cindy Alvarez
Onepress

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać...




Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka
Sławomr Wawak
Onepress
  • Koncepcja zarządzania przez jakość - Total Quality Management
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
  • Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
  • Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością


By wracali do Ciebie klienci, nie produkty...

Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Justyna Matysiewicz
Placet

Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego...

Jak tworzyć produkty i usługi - ebook/pdf
Jak tworzyć produkty i usługi - ebook/pdf
Agnieszka Mróz
Cztery Głowy
W tytule 'Jak tworzyć produkty i usługi' Agnieszka Mróz projektantka usług odczarowuje proces design thinking. Krok po kroku zapoznasz się z jego poszczególnymi etapami, otrzymasz wskazówki, jak zastosować design thinking w swojej codziennej pracy, oraz praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Nauczysz się tworzyć ofertę...
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Seweryn Pietrucha
Onepress

'Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarkach lub Mapach Google'

z poradnika Google

Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie...

E-usługi a RODO - ebook/pdf
E-usługi a RODO - ebook/pdf
Małgorzata Ciechomska
Wolters Kluwer

Korzystanie z portali społecznościowych, telewizji na żądanie, poczty elektronicznej, wyszukiwarki internetowej, zakupów on-line czy usług e-administracji to codzienność społeczeństwa informacyjnego.

W prezentowanej publikacji znajdziemy odpowiedź na pytanie, jakie są zagrożenia związane z ochroną danych osobowych usługobiorców tych e-usług i jak należy im zapobiegać.


Książka szczegółowo omawia m...





7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Podstawy geografii usług - ebook/pdf
Podstawy geografii usług - ebook/pdf
Franciszek Kłosowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Monografia „Podstawy geografii usług” złożona jest z 2 części – teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej obejmującej 3 rozdziały rozpatrywane są kwestie odnoszące się do: definicji, klasyfikacji i cech usług, mierników i wskaźników wykorzystywanych w badaniach usług, jakości usług, koncepcji teoretycznych dotyczących usług, czynników rozwoju i lokalizacji usług oraz finansowania usług...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Bankowość elektroniczna - ebook/pdf
Bankowość elektroniczna - ebook/pdf
Barbara Bajor
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Monografia przybliżająca prawną istotę usług bankowych świadczonych drogą elektroniczną oraz legislacyjne środki ochrony klientów banków.

Ogólna wiedza o świecie kart płatniczych, o bankach działających w przestrzeni wirtualnej, bankomatach i o innych usługach finansowych świadczonych kanałami elektronicznymi jest współczesnemu człowiekowi absolutnie niezbędna do normalnego funkcjonowania...

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Donald Miller
MT Biznes

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane...