Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00197 003154 20998945 na godz. na dobę w sumie

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Barbara Marciszewska
C. H. Beck
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny. Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że: • własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości; • doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta; • im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery. Ekonomia doświadczeń jest nową dziedziną badań ekonomicznych, podjętą przez autorów książki „The Expirience Economy” B. Josepha Pine’a II i Jamesa H. Gilmore’a, (...) Autorka wpisuje się z powodzeniem w nowy obszar badań, kształtując tym samym nowy nurt badawczy w naukach o turystyce (w tym przede wszystkim ekonomice turystyki). Wybrany przez Autorkę temat uznać należy za niezwykle interesujący i nowatorski. Prof. dr hab. Aleksander Panasiuk Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook/pdf
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook/pdf
Małgorzata Zdon-Korzeniowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania...



Turystyka żeglarska - ebook/pdf
Turystyka żeglarska - ebook/pdf
Aleksandra Łapko
SELF-PUBLISHER
Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego...











Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
C.H. Beck (uprz)

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań...

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki - ebook/pdf
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki - ebook/pdf
Agnieszka Niezgoda, Magdalena Kachniewska, Elżbieta Nawrocka
Wolters Kluwer

Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym się rynku turystycznym. Uwzględniona w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i najnowsze osiągnięcia myśli ekonomicznej. Ważnym elementem publikacji są zamieszczone w każdym rozdziale studia przypadków przedsiębiorstw i regionów turystycznych...





Turystyka w badaniach ekonomicznych - ebook/epub
Turystyka w badaniach ekonomicznych - ebook/epub
Grzegorz Gołembski
Wydawnictwo Naukowe PWN

Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki. Nie ma charakteru monograficznego. Jest przeznaczona dla czytelnika, który zna podstawy ekonomiki turystyki i przedsiębiorstwa turystycznego.



Całość prezentowanych w pracy zagadnień można podzielić na 4 grupy:


- grupa pierwsza dotyczy relacji turystyki do zmieniającego się pojęcia i...




Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju - ebook/pdf
Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju - ebook/pdf
Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów.

Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami...

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Łukasz Wróblewski, Joanna Kurowska-Pysz
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego...



Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Andrzej Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię...













Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją...













Kompendium wiedzy o turystyce - ebook/epub
Kompendium wiedzy o turystyce - ebook/epub
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Turystyka to fenomen ostatnich dziesięcioleci. Stała się jednym z najbardziej dochodowych biznesów na świecie i cechą charakterystyczną społeczeństw państw wysokorozwiniętych. Turystyka jest dziedziną interdyscyplinarną. Stała się kołem napędowym transportu, budownictwa, gospodarki komunalnej, rozwoju regionalnego. Jej rozwój przyczynia się do zintensyfikowania działań na rzecz ochrony środowiska przyrodniczego i dóbr...
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny - ebook/pdf
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny - ebook/pdf
Czesław Bywalec
C. H. Beck

W procesie konsumpcji rośnie siła intelektualna i siła moralna człowieka, zwiększa się jego moc wytwórcza, rozwija wyobraźnia, zwiększa potęga umysłowa. Konsumpcja staje się najpotężniejszą siłą wytwórczą, gdyż w czasie wolnym od pracy, od bezpośredniego czasu produkcji, odbywa się rozwój jednostki ludzkiej'.

Edward Lipiński

Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą...

Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce - ebook/epub
Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce - ebook/epub
Agnieszka Żywiecka
Difin

Usługi turystyczne to dynamicznie rozwijający się obszar polskiej gospodarki, który w ostatnich latach stawia wiele wyzwań przed polskim ustawodawcą oraz przed organami administracji publicznej w zakresie zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego procesu świadczenia tych usług. Autorka porusza problem prawnych uwarunkowań kontroli i nadzoru nad działalnością przedsiębiorców turystycznych i legalności usług turystycznych...

Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych...

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych...

Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Usługi turystyczne. Komentarz - ebook/pdf
Usługi turystyczne. Komentarz - ebook/pdf
Piotr Cybula
Wolters Kluwer

W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak:

  • ochrona klienta biura podróży,
  • zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek,
  • usługi hotelarskie.

W publikacji uwzględniono aktualne orzecznictwo sadów, w tym Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów...






Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Agnieszka Kacprzak
C. H. Beck

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń...





Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Agnieszka Kacprzak
C. H. Beck

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń...





Gospodarka doświadczeń - ebook/epub
Gospodarka doświadczeń - ebook/epub
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gospodarka doświadczeń koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie racjonalnych przesłankach...
Technologie informatyczne w logistyce - ebook/pdf
Technologie informatyczne w logistyce - ebook/pdf
Andrzej Szymonik
Placet

Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania.
Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące podczas przepływu...



Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Wioletta Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez...

Informacja turystyczna - ebook/pdf
Informacja turystyczna - ebook/pdf
Aleksander Panasiuk
C. H. Beck

Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki!

Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami...

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Linda Gorchels
Onepress

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!

  • Proces planowania marketingu produktu
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna

Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty...




Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Onepress

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do 'innego' świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów...



Zakupy materiałów, towarów i usług w rachunkowości i podatkach - ebook/pdf
Zakupy materiałów, towarów i usług w rachunkowości i podatkach - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe
Infor

Jednostki gospodarcze podczas swojej działalności nabywają materiały, towary i usługi aby realizować cele do jakich zostały powołane tj. prowadzić działalność produkcyjną, usługową lub handlową.

Każda transakcja związana z nabyciem materiałów, towarów czy usług powinna być rozpatrywana zarówno pod względem rachunkowym jak i podatkowym

Publikacja w przystępny sposób omawia zasady:

  • wyceny i ewidencji zakupu towarów...

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf
Aleksandra Burgiel, Ewa Kieżel
C. H. Beck

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej...


E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka
Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny
Onepress

Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego...







Rejestracja produktów leczniczych - ebook/pdf
Rejestracja produktów leczniczych - ebook/pdf
Tomasz Ogłódek, Marzena Czarnecka, Marta Boroń
C. H. Beck

Niniejsza publikacja przedstawia analizę instytucji rejestracji produktów leczniczych. Autorka prezentuje poszczególne etapy w tworzeniu jednolitego rynku z wolnym przepływem produktów leczniczych, omawia źródła prawa w kontekście procedur rejestracji produktu leczniczego, a także porusza tematykę badań klinicznych i wyników oraz poszczególnych procedur rejestracji.

Zarys prawa podatkowego - wybrane zagadnienia - ebook/pdf
Zarys prawa podatkowego - wybrane zagadnienia - ebook/pdf
Anna Partyka-Szewczyk, Piotr Zapadka
C. H. Beck

Książka stanowi omówienie najważniejszych zagadnień prawa podatkowego, dokonane w przystępny i skondensowany sposób. Jest to doskonały materiał do nauki i powtórki przez egzaminem, ale także cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcieli by przyswoić najistotniejsze segmenty prawa podatkowego.
W publikacji omówione zostały następujące zagadnienia:

  • Ordynacja podatkowa
  • Podatki dochodowe
  • Podatek od towarów i usług
  • Podatki obrotowe
  • Podatki...


Podatek od towarów i usług w budownictwie i obrocie nieruchomościami - ebook/pdf
Podatek od towarów i usług w budownictwie i obrocie nieruchomościami - ebook/pdf
Beata Rogalska
Wolters Kluwer
Beata Rogalska doktor nauk prawnych; radca prawny; wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo finansowe i skarbowość; autorka książek: Podatkowe rejestry podmiotowe w polskim systemie prawnym (Warszawa 2014); NIP zasady ewidencji podatkowej (Warszawa 2002); Powstanie obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług (Warszawa 2003) oraz około 200 artykułów w czasopismach fachowych...











Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT - ebook/pdf
Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT - ebook/pdf
Beata Gontar, Zbigniew Gontar
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym...