Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00751 004347 24112961 na godz. na dobę w sumie

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Frank Luna
Helion
Poznaj możliwości DirectX! DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację! Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D! Dzięki tej książce: poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni wykorzystasz system cząstek poznasz potencjał DirectX Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym - książka
Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym - książka
Randima Fernando, Mark J. Kilgard
Helion

Cg to kompletne środowisko programistyczne do szybkiego tworzenia efektów specjalnych i grafiki o kinowej jakości w czasie rzeczywistym dla wielu platform. Ponieważ język jest niezależny od sprzętu, programiści mogą pisać kod dla interfejsów OpenGL, DirectX oraz systemów Windows, Linux, Mac OS X, a także platform konsolowych, (Xbox) bez potrzeby korzystania z języka asemblerowego. Język Cg powstał w firmie NVIDIA Corporation przy bliskiej...

DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym - książka
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym - książka
Kelly Dempski
Helion
W ciągu kilku ostatnich lat przetwarzanie grafiki w czasie rzeczywistym osiągnęło stopień najwyższego zaawansowania. Obecnie powszechnie dostępne są procesory przetwarzania grafiki, które dorównują szybkością i możliwościami najdroższym stacjom graficznym sprzed zaledwie kilku lat.

Jeżeli jesteś gotów na pogłębienie swojej wiedzy na temat programowania grafiki, sięgnij po tę książkę...

Programowanie gier. Kompendium - książka
Programowanie gier. Kompendium - książka
Bruno Miguel Teixeira de Sousa
Helion
Książka 'Programowanie gier. Kompendium' dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.

Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe...

Windows PowerShell 4.0 dla programistów .NET - ebook/pdf
Windows PowerShell 4.0 dla programistów .NET - ebook/pdf
Sherif Talaat
Helion

PowerShell to obiektowy język skryptowy i powłoka zadaniowa, a jednocześnie potężne narzędzie do automatyzacji zadań.

PowerShell to — jak sama nazwa wskazuje — konsola z ogromem możliwości! Pozwala kontrolować system Windows oraz wiele innych aplikacji przeznaczonych dla serwerów, a także nimi zarządzać. Dzięki swym atutom jest szczególnie doceniana przez zaawansowanych użytkowników systemu Windows oraz administratorów tej platformy...



3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

Aplikacje Direct3D - książka
Aplikacje Direct3D - książka
Robert Krupiński
Helion
Dzięki Direct3D możesz tworzyć nowoczesne gry, symulacje czy programy multimedialne. Jest on podstawowym standardem programowania grafiki trójwymiarowej w systemach operacyjnych zgodnych z Windows. Akceleracja sprzętowa, oferowana przez większość współczesnych kart graficznych oraz bogaty zbiór narzędzi dostępnych w wersji 8.1 umożliwia programowanie zaskakującej i efektownej grafiki 3D...

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego...

Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows - książka
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows - książka
Wayne Freeze
Helion

Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem. Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także...

Tajniki Windows 8 - książka
Tajniki Windows 8 - książka
Paul Thurrott, Rafael Rivera
Helion

Sprawdź możliwości systemu Windows 8!

Windows 8 na dobre zadomowił się już na naszych komputerach i urządzeniach mobilnych. Jego nowy interfejs budzi jednak wiele skrajnych emocji. Mechanizmy, które dla początkujących są niezwykle przyjazne i intuicyjne, doświadczonych użytkowników systemu Windows potrafią wprawić w zakłopotanie. Pewne jednak jest to, że najnowsza wersja systemu dyktuje trendy w projektowaniu intefejsu użytkownika...

3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty - książka
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty - książka
Andre LaMothe
Helion

Swoje triki zdradzą Ci prawdziwi guru ze świata twórców gier

Tworzenie gier 3D wymaga opanowania nie tylko języka programowania, ale także wielu innych dziedzin wiedzy -- analizy matematycznej, rachunku macierzowego i wektorowego oraz geometrii. Oczywiście każda z tych nauk została już opisana w dziesiątkach tomów. Książka, którą trzymasz w ręce, zawiera wszystkie informacje niezbędne do stworzenia gry 3D działającej w środowisku...


Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf
Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf
Tony Parisi
Helion

Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!

Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!

Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom...


Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Ben Simonds
Helion

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło...

iOS. Tajniki SDK. Biblioteka przydatnych narzędzi - ebook/pdf
iOS. Tajniki SDK. Biblioteka przydatnych narzędzi - ebook/pdf
Kyle Richter, Joe Keeley
Helion

Poznaj zaawansowane możliwości platformy iOS!

Systemy spod znaku jabłka od zawsze wyznaczały trendy w wyglądzie interfejsu użytkownika. Nie inaczej jest w przypadku urządzeń mobilnych. Platforma iOS zdobyła uznanie użytkowników dzięki niezwykłej wygodzie użytkowania, atrakcyjnemu wyglądowi oraz ogromnym możliwościom. Jeżeli chcesz stworzyć aplikację, w której wykorzystasz zaawansowane narzędzia i mechanizmy SDK...

Windows XP Pro. Nieoficjalny podręcznik - książka
Windows XP Pro. Nieoficjalny podręcznik - książka
David Pogue, Craig Zacker, L.J. Zacker
Helion

Wszystkie informacje o Windows XP Pro,
jakie powinny zostać zamieszczone w dokumentacji użytkownika

  • Środowisko pracy, okna, ikony i skróty
  • Komponenty systemu
  • Praca w sieci i zaawansowane możliwości

Najpopularniejszy system operacyjny na świecie -- Windows XP -- posiada jedną podstawową wadę -- trudno znaleźć szczegółowy i kompletny podręcznik przedstawiający wszystkie jego składniki i możliwości...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Helion

Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje!

  • Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować?
  • Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL?
  • Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?

Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania...

Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik - książka
Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik - książka
Randi L. Derakhshani, Dariush Derakhshani
Helion

Poznaj 3ds Max i przygotuj się do egzaminu!

Autodesk 3ds Max to lider na rynku aplikacji do tworzenia grafiki 3D. Rozwijany od ponad dwudziestu lat produkt zachwyca swoimi możliwościami. Dzięki 3ds Max stworzysz realistyczną animację, niesamowite efekty specjalne oraz wizualizacje. Narzędzie to jest wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów wnętrz, filmowców i grafików. Ta oficjalna książka producenta — firmy Autodesk — wprowadzi...

Po prostu 3ds max 5 - książka
Po prostu 3ds max 5 - książka
Michele Matossian
Helion

3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach...

GIMP Biblia - książka
GIMP Biblia - książka
Jason van Gumster, Robert Shimonski
Helion

Kompendium wiedzy na temat GIMP-a!

  • Czym jest GIMP?
  • Jak wykorzystać jego potencjał?
  • Jakie są jego ograniczenia?

GIMP to jedno z tych narzędzi, w przypadku których stosunek jakości do ceny zmierza do nieskończoności. Jest całkowicie darmowe, ma wiele funkcji oraz wierną, chętną do pomocy społeczność użytkowników i deweloperów. Pierwsza wersja GIMP-a ukazała się ponad piętnaście lat temu i od tego czasu jest on nieustannie rozwijany...

WPF 4.5. Księga eksperta - ebook/pdf
WPF 4.5. Księga eksperta - ebook/pdf
Adam Nathan
Helion

Dzięki miarodajnej tematyce, praktycznym przykładom, zrozumiałemu stylowi i użytym w treści kolorom książka ta jest jednym z najpowszechniej uznawanych podręczników programowania, jakie ukazały się w ostatniej dekadzie.

Windows Presentation Foundation (WPF) to nowoczesna technologia, pozwalająca tworzyć zaawansowane aplikacje dla systemu Windows. Dzięki jej możliwościom sprawnie i bezproblemowo poradzisz sobie z każdym zadaniem —...





3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator...

Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Juriy Bura, Paul Coates
Helion

Odnieś sukces na rynku gier!

Potencjał HTML5, CSS3 i JavaScriptu pozwala na tworzenie niesamowitych gier i aplikacji. Dzięki tym technologiom powstało oprogramowanie działające w mobilnej przeglądarce internetowej. Jeżeli dodamy do tego moc współczesnych telefonów i tabletów działających w oparciu o system Android, może się okazać, że to trio stanowi niezastąpiony zestaw narzędzi...

Gimp 2.8. Praktyczne wprowadzenie - ebook/pdf
Gimp 2.8. Praktyczne wprowadzenie - ebook/pdf
Michael Gradias
Helion

Poznaj możliwości darmowego programu graficznego!

Gimp to darmowy program do obróbki grafiki rastrowej, którego pierwsza wersja ujrzała światło dzienne w 1995 roku. Od tego momentu to świetne narzędzie jest bez przerwy rozwijane, a najnowsza edycja ma numer 2.8. Dwadzieścia lat rozwoju tego niesamowitego programu sprawiło, że w wielu obszarach nie ustępuje on innym, zaawansowanym i drogim narzędziom dla grafików...



Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania - książka
Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania - książka
Jacek Matulewski, Sławomir Orłowski, Michał Zieliński
Helion

Najnowsza wersja Delphi -- jednego z flagowych produktów firmy Borland, łączy w sobie trzy znane środowiska programistyczne: tradycyjne Delphi, Delphi dla .NET oraz C# Builder. Zawarcie w jednym systemie tak wielu możliwości pozwala programistom tworzyć różne rodzaje aplikacji -- zarówno te, do których pisania przyzwyczaili się, korzystając z poprzednich wersji Delphi, jak i programy wykorzystujące zyskującą coraz większą popularność...

Windows Vista PL. Księga eksperta - książka
Windows Vista PL. Księga eksperta - książka
Paul McFedries
Helion

Poznaj wszystkie tajniki systemu Windows Vista

  • Jak zainstalować i optymalnie skonfigurować system?
  • W jaki sposób efektywnie pracować z plikami multimedialnymi?
  • Jak automatyzować pracę systemu za pomocą skryptów?
  • Jak zabezpieczyć system przed atakami hakerów i wirusów?

Jesteś zaawansowanym użytkownikiem systemów operacyjnych Windows i chcesz poznać najnowszego członka tej rodziny...

Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Jacek Matulewski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D...
Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga - książka
Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga - książka
Julian Templeman, David Vitter
Helion
Poznaj .NET Framework - siłę platformy .NET

Niniejsza książka stanowi wprowadzenie do .NET Framework, złożonego i bardzo bogatego zestawu narzędzi służących do tworzenia aplikacji dla platformy .NET. Lektura tej książki sprawi, że poznasz główne elementy .NET Framework i nauczysz się tworzyć programy dla platformy .NET. Duża liczba przykładów - od tworzenia grafiki do obsługi baz danych - zilustrowanych wieloma linijkami kodu...

Windows 8. Praktyczne rozwiązania - książka
Windows 8. Praktyczne rozwiązania - książka
Preston Gralla
Helion

Już na pierwszy rzut oka Windows 8 zdecydowanie różni się od swoich poprzedników. Te różnice wciąż wzbudzają emocje, a użytkowników wpędzają w zakłopotanie. Jednak pewna rzecz nie uległa zmianie - Windows 8 to wciąż system operacyjny, który można zmodyfikować na wiele sposobów tak, aby dopasować go idealnie do swoich potrzeb.

Dzięki tej książce poznasz tajniki systemu Windows 8 i dowiesz się...

ABC systemu Windows 7 PL - książka
ABC systemu Windows 7 PL - książka
Danuta Mendrala, Marcin Szeliga
Helion

Po niezbyt entuzjastycznym przyjęciu, jakie użytkownicy zgotowali systemowi Windows Vista, firma Microsoft postanowiła dołożyć wszelkich starań, żeby nowy system operacyjny, znany światu jako Windows 7, spełnił oczekiwania użytkowników. System ten pozbawiony został wad swojego poprzednika, oferuje też wiele nowych funkcji i udogodnień, dzięki którym praca zarówno początkujących...




Windows 10 PL. Dla seniorów - ebook/pdf
Windows 10 PL. Dla seniorów - ebook/pdf
Bartosz Danowski
Helion

Windows 10: prostszy niż myślisz!

  • Poznaj swój komputer osobisty
  • Naucz się korzystać z systemu Windows
  • Dowiedz się, jak używać programów
  • Odkryj możliwości multimedialne i sieciowe
Windows 10 to najnowsza i — zdaniem producenta — najlepsza z dotychczasowych wersji najpopularniejszego na świecie systemu operacyjnego przeznaczonego dla użytkowników komputerów osobistych. Co ciekawe...