Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01084 025925 21118971 na godz. na dobę w sumie

Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub

Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub
Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
MT Biznes
Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”. Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy. Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost. Dowiesz się z niej: • DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie. • DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej. • JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu – nie tylko przedsiębiorcy. • DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować. • DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi. *** Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Przemiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to – ogarnąć swoje człowieczeństwo. - Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa” Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą) Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500. - Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera „New York Timesa” Execution (wyd. polskie Realizacja) *** W. Chan Kim i Reneé Mauborgne są profesorami strategii w INSEAD i współdyrektorami Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD. Są autorami światowego bestsellera Strategia błękitnego oceanu, książki uznawanej za najbardziej ikoniczną i najbardziej wpływową książkę o strategii, jaka kiedykolwiek powstała. Strategia błękitnego oceanu jest bestsellerem w pięciu krajach i ukazała się w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji językowych. Kim i Mauborgne są zaliczani do pierwszej trójki światowych guru zarządzania na liście Thinkers50 i otrzymali na całym świecie wiele nagród i wyróżnień. Są członkami Światowego Forum Ekonomicznego i założycielami Globalnej Sieci Błękitnego Oceanu blueoceanshift.com.  
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Strategia błękitnego oceanu. Początek - ebook/epub
Strategia błękitnego oceanu. Początek - ebook/epub
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
MT Biznes

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.

Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych...

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone - ebook/epub
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone - ebook/epub
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
MT Biznes
Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków...

Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone - audiobook
Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone - audiobook
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
MT Biznes

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków

Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania...



Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - książka
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - książka
Jarek Szczepański
Onepress

Teraz strategia jest prosta!

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie...

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - ebook/epub
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - ebook/epub
Daniel H. Pink
Studio Emka
Autor bestsellera 'Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację' przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału...


Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry - ebook/pdf
Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry - ebook/pdf
Katarzyna 'Kayleigh' Michałowska
GryOnline

Poradnik do przygodówki „Zaginiona historia: Tale of Hero” to ilustrowany opis przejścia gry, dzięki któremu bez problemu przebrniesz przez niesamowite przygody miejscowego pogromcy potworów o imieniu Olaf.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Jaskinia] Znaleźć wyjście z jaskini
-[Jaskinia] Zastawić pułapkę na potwora
-[Wioska] Znaleźć klucz do spiżarni; Odzyskać maskę
-[Wioska] Znaleźć klucz do spiżarni c...











Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! - książka
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! - książka
Klaudia Pingot
Onepress

Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie przedstawia zagadnienia niewyjaśnione i zagadkowe. Łączy biznes, psychologię, filozofię Wschodu z życiem i naszymi codziennymi wyborami...

IQ wzrostu - ebook/epub
IQ wzrostu - ebook/epub
Tiffani Bova
MT Biznes

Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje.
Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych –...
















Dobra strategia zła strategia - ebook/epub
Dobra strategia zła strategia - ebook/epub
Richard P. Rumelt
MT Biznes

BIZNES / ZARZĄDZANIE

Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią.

Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Dave Chaffey
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.


Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.


Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.


Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.


- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji


- Najnowsze narzędzia...



Vaiana. Skarb oceanu. Biblioteczka przygody. Disney - ebook/epub
Vaiana. Skarb oceanu. Biblioteczka przygody. Disney - ebook/epub
Firma Księgarska Olesiejuk

Vaiana, dzielna i żądna przygód córka wodza z wyspy Motunui, od dziecka czuła zew oceanu wodnego bezkresu rozciągającego się za rafą, czyli tam, gdzie nie wolno jej było wypływać. Pewnego dnia Vaiana pożeglowała w dal, wprost na spotkanie wielkiej przygody. Pragnęła uratować swoją wyspę i ponownie posłać swój lud na szerokie wody

Powieść Vaiana. Skarb oceanu, wzbogacona kolorową wkładką z ilustracjami...

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym...





















Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe - ebook/epub
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe - ebook/epub
Gracjana Noga
Poltext

ZARZĄDZANIE

Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii towarzyszy duży stopień złożoności, co powoduje, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długofalowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów...

Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - ebook/epub
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - ebook/epub
John C. Maxwell
MT Biznes

Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam.

Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji – kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa...



Crom i mali barbarzyńcy - ebook/epub
Crom i mali barbarzyńcy - ebook/epub
Krzysztof Stelmarczyk
Zielona Sowa

Crom w towarzyskie Bruna, zreformowanego wilkołaka, wyrusza w drogę powrotną do domu.

Jednak zamiast trafić do Leśnego Kątka, okazuje się, że Duch Lasu przeniósł ich na brzeg oceanu zewnętrznego. Kiedy z zarośli wypadają dwaj mali barbarzyńcy, Crom jest przekonana, że powrót do domu nie będzie łatwy…

Jednak ani gorąca pustynia, ani bezkresne wody oceanu nie powstrzymają Crom...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - ebook/pdf
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - ebook/pdf
Ryan Holiday
Onepress

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

  • Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
  • Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
  • Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora...



Praktyka strategii firmy - ebook/epub
Praktyka strategii firmy - ebook/epub
Krzysztof Obłój
Poltext

BIZNES / STRATEGIE

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?

Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość...





Tajemnicze życie oceanów - ebook/epub
Tajemnicze życie oceanów - ebook/epub
Robert Hofrichter
Prószyński Media

Morze jest niewyczerpanym źródłem opowieści! Jedna bardziej fascynująca od drugiej!

1 337 323 000 KILOMETRÓW SZEŚCIENNYCH

- tyle wody zawierają oceany. Gigantyczne akweny, które fascynują nie tylko artystów i poetów, ale przede wszystkim oceanografów i biologów. Robert Hofrichter jest jednym z nich.

Opisuje najciekawsze historie z mokrego świata, który otacza Ziemię. Poznajemy dziwny styl życia i osobliwe praktyki seksualne...

Strateg - ebook/epub
Strateg - ebook/epub
Cynthia A. Montgomery
MT Biznes Sp. z o.o.

Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy.

Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla...
























Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera - książka
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera - książka
Mike Bourne, Pippa Bourne
Onepress
Jeżeli masz trudności z wdrażaniem opracowanej strategii, najwyższy czas sięgnąć po tę książkę. Znajdziesz w niej charakterystykę narzędzi i metod, dzięki którym nie tylko z powodzeniem doprowadzisz do realizacji przyjętej strategii, lecz również zapewnisz sobie możliwość zarządzania uzyskiwanymi wynikami.
Andrew Brodie,
dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Faccenda Group

Teoretyczne założenia zarządzania wynikami...





Strateg - audiobook
Strateg - audiobook
Cynthia A. Montgomery
MT Biznes Sp. z o.o.

Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy.

Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla...














Firmy szybkiego wzrostu - ebook/epub
Firmy szybkiego wzrostu - ebook/epub
Jason Lemkin, Aaron Ross
Poltext

Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces – na dwukrotnie...



Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia - ebook/pdf
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia - ebook/pdf
Patrick Lencioni
MT Biznes

W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze...

Morskie zasoby genetyczne w prawie międzynarodowym - ebook/pdf
Morskie zasoby genetyczne w prawie międzynarodowym - ebook/pdf
Konrad Jan Marciniak
C. H. Beck

'Monografia dr Konrada Jana Marciniaka podejmuje ważny, a na gruncie polskiej nauki prawa międzynarodowego niemal całkowicie „dziewiczy” temat. (...) Przez wiele lat głębokie wody Oceanu Światowego traktowano jako przestrzenie pozbawione życia. Zmiana nastąpiła dopiero w XX wieku, a badania ekosystemów głębokiego dna mórz i oceanów rozpoczęło się w latach siedemdziesiątych. (…) Obecną sytuację morskich zasobów genetycznych...

Morskie zasoby genetyczne w prawie międzynarodowym - ebook/pdf
Morskie zasoby genetyczne w prawie międzynarodowym - ebook/pdf
Konrad Jan Marciniak
C. H. Beck

'Monografia dr Konrada Jana Marciniaka podejmuje ważny, a na gruncie polskiej nauki prawa międzynarodowego niemal całkowicie „dziewiczy” temat. (...) Przez wiele lat głębokie wody Oceanu Światowego traktowano jako przestrzenie pozbawione życia. Zmiana nastąpiła dopiero w XX wieku, a badania ekosystemów głębokiego dna mórz i oceanów rozpoczęło się w latach siedemdziesiątych. (…) Obecną sytuację morskich zasobów genetycznych...

Rola klastrów w kształtowaniu zrównoważonej polityki rozwoju - ebook/pdf
Rola klastrów w kształtowaniu zrównoważonej polityki rozwoju - ebook/pdf
Marta Margiel
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Potrzeba rozwoju i podnoszenia konkurencyjności gospodarki jest dziś niełatwym wyzwaniem, które wymusza myślenie w sposób globalny, ale także gruntowną modyfikację strategii biznesowych oraz polityki gospodarczej. Jednym z nowych sposobów budowania konkurencyjności przedsiębiorstw okazały się klastry. Klastry to pojęcie, które w ciągu ostatnich lat stało się ogromnie popularne obecnie stosowane jest nie tylko w dyskursie naukowym...
Dobra strategia zła strategia - ebook/epub
Dobra strategia zła strategia - ebook/epub
Richard P. Rumelt
MT Biznes Sp. z o.o.

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób...
















Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające...