Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00027 003065 21326792 na godz. na dobę w sumie

Rozmowy handlowe - ebook/pdf

Rozmowy handlowe  - ebook/pdf
Rozmowy handlowe - ebook/pdf
Mirosław Smoczyński
Wiedza i Praktyka
W rozmowach z kontrahentami masz możliwość prowadzenia trzech rodzajów rozmów: sprzedażowych, handlowych i negocjacyjnych. Kiedy wybrać właściwy? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszej publikacji. Dowiesz się ponadto czym rozmowy handlowe różnią się od klasycznej sprzedaży i co zrobić, aby zapobiec „wesołemu rozdawnictwu” handlowców w odpowiedzi na pierwsze roszczenia klienta.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Aktywizowanie sprzedaży - ebook/pdf
Aktywizowanie sprzedaży - ebook/pdf
Rafał Mysiorek
Wiedza i Praktyka

Istotną rolę w procesie aktywnej sprzedaży pełni motywacja podlegających Ci pracowników – handlowców. Wyznaczenie celów i kontrolowanie ich realizacji może być bowiem niewystarczające. Konieczne jest zatem sformułowanie właściwego systemu aktywizowania, który stanowi układ: czynników, działań, narzędzi i zasad tworzących sprzyjające warunki. Z lektury niniejszej publikacji dowiesz się m...

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - audiobook
Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - audiobook
Witold Anusz
The Black Horse

„Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia. Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką.

Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”...

Mierniki efektywności produkcji  - ebook/pdf
Mierniki efektywności produkcji - ebook/pdf
Monika Wierzbowska
Wiedza i Praktyka

Jeśli chcesz dokonać bezbłędnej oceny efektów usprawnień, powinieneś wybrać optymalną kompozycję mierników. O tym, jak zrobić to w praktyce, przeczytasz w niniejszej publikacji. Dowiesz się z niej ponadto, jak mierzyć efektywność gniazda, z czego mogą wynikać straty na efektywności czy jak mierzyć efektywność strumienia.

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny - książka
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny - książka
Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman
Onepress

Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak -- sięgnij po profesjonalne, użyteczne narzędzia handlowe i windykacyjne, które pomogą Ci osiągać zdumiewające efekty w Twojej pracy.

Zestaw multimedialny 'Skuteczne handlowanie...


Spotkanie z klientem - ebook/pdf
Spotkanie z klientem - ebook/pdf
Artur Wojciechowski
Złote Myśli

Czy potrafisz wyobrazić sobie jak zmieniłyby się Twoje wyniki sprzedaży, gdybyś potrafił sfinalizować (prawie) każdą rozmowę z klientem?

Co zrobić, aby każde spotkanie z klientem czyniło Cię bogatszym?

Tak naprawdę osiągnięcie mistrzowskiego poziomu prowadzenia rozmów handlowych nie jest poza Twoim zasięgiem. Wystarczy tak naprawdę robić to, co przynosi efekty najskuteczniejszym sprzedawcom w swoich branżach...

Handlowanie to gra - książka
Handlowanie to gra - książka
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Onepress

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

Przepis na sprzedaż - książka
Przepis na sprzedaż - książka
Agnieszka Maziarz-Lipka
Onepress

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować...

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Stephan Schiffman
Onepress

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
  • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Prawo handlowe. Wydanie 20 - ebook/pdf
Prawo handlowe. Wydanie 20 - ebook/pdf
Andrzej Kidyba
C. H. Beck

Książki z serii STUDIA PRAWNICZE w pogłębiony sposób prezentują całość problematyki danej dziedziny prawa. Są to kompletne opracowania uwzględniające dorobek doktryny, orzecznictwo, zawierające elementy prawnoporównawcze.

Książka „Prawo handlowe” składa się z trzech części, z których:

  • pierwsza omawia zagadnienia ogólne, dotyczące m.in. pojęcia prawa handlowego, definicji przedsiębiorcy...
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? - audiobook
Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? - audiobook
Witold Anusz
The Black Horse

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowości naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy człowiek wysyła mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób świadomy zwracać uwagę na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowości...

Small Talk w języku angielskim - ebook/pdf
Small Talk w języku angielskim - ebook/pdf
Susanne Watzke-Otte
BC Edukacja

Czy zdarzało się Wam, że musieliście prowadzić swobodną rozmowę z kolegami czy partnerami biznesowymi i chcieliście zrobić na nich dobre wrażenie? Ta książka pokazuje, jakich technik rozmowy należy użyć, by osiągnąć zamierzony cel i jak za pomocą mowy ciała udoskonalić swój wizerunek. Ponadto można w niej znaleźć informacje o konwencjach, jakich należy przestrzegać podczas prowadzenia rozmów towarzyskich...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Procedura auditów wewnętrznych - ebook/pdf
    Procedura auditów wewnętrznych - ebook/pdf
    Mirosław Lewandowski
    Wiedza i Praktyka

    Proces auditu niesie ze sobą wiele złożonych, skomplikowanych zagadnień. Na jakich dokumentach roboczych pracują audytorzy? Czy są one przydatne w ich działaniach, czy tylko utrudniają pracę? Czy na jego podstawie raportu z auditu możesz określić, że audit został prawidłowo przeprowadzony, a jego cele zrealizowane? Czy raport dostarcza danych o kondycji ZSZ, na których możesz oprzeć działania doskonalące...

    Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook/pdf
    Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook/pdf
    Aleksandra Justyna Kulawik
    E-bookowo
    'Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA)' to książka, w której zawarte są przykłady najpopularniejszych strategii i taktyk negocjacyjnych,  wykorzystywanych w środowisku międzynarodowym - w szczególności  w Hiszpanii, Chinach i Stanach Zjednoczonych. W kolejnych rozdziałach dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystywać to potężne narzędzie (taktyki i techniki negocjacyjne)...
    ISO w praktyce. Procedura auditów wewnętrznych  - ebook/pdf
    ISO w praktyce. Procedura auditów wewnętrznych - ebook/pdf
    Mirosław Lewandowski
    Wiedza i Praktyka

    Proces auditu niesie ze sobą wiele złożonych, skomplikowanych zagadnień. Na jakich dokumentach roboczych pracują audytorzy? Czy są one przydatne w ich działaniach, czy tylko utrudniają pracę? Czy na podstawie raportu z auditu możesz określić, że audit został prawidłowo przeprowadzony, a jego cele zrealizowane? Czy raport dostarcza danych o kondycji ZSZ, na których możesz oprzeć działania doskonalące...

    Wynegocjuj podwyżkę i zmień swoje życie! - audiobook
    Wynegocjuj podwyżkę i zmień swoje życie! - audiobook
    Witold Anusz
    The Black Horse

    „Wynegocjuj podwyżkę i zmień swoje życie! Jak się przygotować i jak rozmawiać, aby osiągnąć cel” prezentuje skuteczne sposobu wynegocjowania podwyżki z pracodawcą. Ale temat podwyżki  to tylko jeden z wielu obszarów negocjacji. Negocjacje to kluczowa umiejętność dla każdego człowieka. Bez względu na to, kim jesteś negocjujesz przynajmniej kilkanaście razy dziennie, np.: kto ma wyjść z psem lub kto ma wynieść śmieci...

    Techniki sprzedaży - ebook/pdf
    Techniki sprzedaży - ebook/pdf
    Lennart Rosell
    BL Info Polska
    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

    To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić wyniki firmy, w której jesteś zatrudniony...

    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
    Onepress

    Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

    Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

    Analiza wyników sprzedaży  - ebook/pdf
    Analiza wyników sprzedaży - ebook/pdf
    Julita Zdończyk
    Wiedza i Praktyka

    Efektywne planowanie, umożliwiające zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz usprawniające obieg towarów i usług, pozwala uniknąć problemów związanych ze zmianami nieustannie zachodzącymi w otoczeniu Twojej firmy. W formułowaniu właściwego planu działania pomogą Ci porady zawarte w niniejszej publikacji, z której dowiesz się m.in.: na jakie kluczowe czynniki zwrócić uwagę przy analizach sprzedażowych...

    Życie na poczytaniu - ebook/epub
    Życie na poczytaniu - ebook/epub
    Grzegorz Jankowicz
    Książkowe Klimaty

    Drugie, poprawione i uzupełnione, wydanie rozmów Grzegorza Jankowicza, z najwybitniejszymi pisarzami, twórcami i intelektualistami naszych czasów. Życie na poczytaniu to portret współczesności odmalowany w 27 rozmowach nie tylko o literaturze i życiu, ale dający też odpowiedzi na pytanie o to, kim jest bibliofil, co wspólnego mają wyciągnięcie ręki i pisanie opowiadania oraz dlaczego mitologia przypomina serwis plotkarski...

    Sprzedawaj jak kobieta, zarabiaj jak mężczyzna - ebook/epub
    Sprzedawaj jak kobieta, zarabiaj jak mężczyzna - ebook/epub
    Ewa A. Swat
    GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

    Zostań gwiazdą sprzedaży!
    Wykorzystaj mocne strony kobiety!
    Zyskaj nowych, wiernych klientów!
    Zacieśniaj relacje z dotychczasowymi kontrahentami!
    Osiągnij spektakularny sukces biznesowy i finansowy!
    Czasem możemy odnieść wrażenie, że światem sprzedaży rządzą mężczyźni. Powoli się to zmienia, ale wciąż panuje przekonanie, że kobieta gorzej sobie radzi w tej branży. Autorka książki przekonuje...

    Handlowanie to gra - audiobook
    Handlowanie to gra - audiobook
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Helion

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców...

    System ocen okresowych pracowników  - ebook/pdf
    System ocen okresowych pracowników - ebook/pdf
    Irena Ochyra
    Wiedza i Praktyka

    Podstawę efektywnego zarządzania personelem stanowi system ocen okresowych pracowników. Jego skuteczność zależy od właściwego wkomponowania go w całościową politykę firmy. O tym, jak zrobić to we właściwy sposób, przeczytasz w niniejszej publikacji, która m.in. podpowiada, czym jest system ocen okresowych pracowników w organizacji, jak zaprojektować system ocen okresowych pracownika oraz przedstawia cele...

    Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejścia prowadzące do przełomu - książka
    Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejścia prowadzące do przełomu - książka
    Michael Watkins
    Onepress

    Niezawodne narzędzia i techniki negocjacyjne

    • Podejście do negocjacji
    • Kierowanie przebiegiem rozmów
    • Sztuka prowadzenia negocjacji i przezwyciężania kryzysów

    Negocjacje to nieodzowny element współczesnego biznesu i w wielu przypadkach klucz do sukcesu. Umiejętności negocjacyjne są potrzebne zarówno menedżerom najwyższych szczebli, jak i kierownikom projektów czy liderom zespołów...


    Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki - książka
    Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki - książka
    Iain Maitland
    Onepress

    Rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy. Decydują często o sukcesie przedsięwzięcia czy pozyskaniu klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać dobrą reputację, a przede wszystkim poprowadzić rozmowę telefoniczną w obranym przez Ciebie kierunku. Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, abyś wiedział, jak prowadzić nawet najtrudniejsze z nich profesjonalnie i w dobrym stylu...

    Handlowanie to gra - audiobook
    Handlowanie to gra - audiobook
    Jerzy Gut, Wojciech Haman
    Helion

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców...

    Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook/pdf
    Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook/pdf
    Aleksandra Kulawik
    E-bookowo

    'Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA)' to książka, w której zawarte są przykłady najpopularniejszych strategii i taktyk negocjacyjnych,  wykorzystywanych w środowisku międzynarodowym - w szczególności  w Hiszpanii, Chinach i Stanach Zjednoczonych.

    W kolejnych rozdziałach dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystywać to potężne narzędzie (taktyki i techniki negocjacyjne)...












    Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
    Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
    Jan Batorski
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

    Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

    Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...