Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00180 005995 21332797 na godz. na dobę w sumie

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki - ebook/pdf

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki - ebook/pdf
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki - ebook/pdf
Agnieszka Niezgoda, Magdalena Kachniewska, Elżbieta Nawrocka
Wolters Kluwer
Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym się rynku turystycznym. Uwzględniona w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i najnowsze osiągnięcia myśli ekonomicznej. Ważnym elementem publikacji są zamieszczone w każdym rozdziale studia przypadków przedsiębiorstw i regionów turystycznych, pokazujące, w jaki sposób można zastosować podejście ekonomiczne do analizy konkretnych zjawisk rynku turystycznego. Omówiono mi.in. tak złożone zagadnienia jak: kolonizacja turystyczna i enklawizacja turystyki, rola państwa w obszarze redukcji załamań i niedoskonałości rynku turystycznego, problematyka zrównoważonego rozwoju turystyki. Z punktu widzenia potrzeb wykładowców, studentów i doktorantów największą zaletą opracowania jest kompleksowość i przejrzystość omawianych zagadnień, Badacze rynku turystycznego znajdą w nim omówienie najważniejszych aktualnych tendencji i trendów na rynku turystycznym. Praktycy z powodzeniem wykorzystają analizę zagrożeń i czynników konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów turystycznych. Książka powinna wzbudzić refleksją na temat niepohamowanego rozwoju turystyki, która w wielu regionach stała się wężem pożerającym własny ogon i przyczyną konfliktów, podczas gdy jej potencjał rozwojowy, rozumnie wykorzystany, może służyć tworzeniu dobrobytu społeczności lokalnych. Wejdź na stroną www.rynek-turystyczny.eoficyna.com.pl gdzie znajduje się blog prowadzony przez autorów książki oraz dostępny po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego zestaw testów on-line, dzięki którym sprawdzisz swoją wiedzę.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Turystyka żeglarska - ebook/pdf
Turystyka żeglarska - ebook/pdf
Aleksandra Łapko
SELF-PUBLISHER
Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego...











Geografia turystyczna świata. Nowe trendy. Regiony turystyczne - ebook/pdf
Geografia turystyczna świata. Nowe trendy. Regiony turystyczne - ebook/pdf
Jerzy Makowski, Maciej Jędrusik, Florian Plit
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego...

Turystyka w badaniach ekonomicznych - ebook/epub
Turystyka w badaniach ekonomicznych - ebook/epub
Grzegorz Gołembski
Wydawnictwo Naukowe PWN

Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki. Nie ma charakteru monograficznego. Jest przeznaczona dla czytelnika, który zna podstawy ekonomiki turystyki i przedsiębiorstwa turystycznego.



Całość prezentowanych w pracy zagadnień można podzielić na 4 grupy:


- grupa pierwsza dotyczy relacji turystyki do zmieniającego się pojęcia i...




Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Barbara Marciszewska
C. H. Beck

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego

Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych...

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych...

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych...

Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju - ebook/pdf
Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju - ebook/pdf
Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów.

Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami...

Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT - ebook/pdf
Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT - ebook/pdf
Beata Gontar, Zbigniew Gontar
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym...

Turystyka i polityka turystyczna a rozwój - ebook/pdf
Turystyka i polityka turystyczna a rozwój - ebook/pdf
Marek W. Kozak
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Studium poświęcone polityce turystycznej ukazanej w kontekście rozwoju regionalnego. Jak zmieniała się na przestrzeni lat? Jakie są sposoby na podniesienie konkurencyjności polskiej turystyki?

Turystyka należy do najbardziej dynamicznych i złożonych zjawisk przełomu XX i XXI wieku. Jest ważnym i nabierającym znaczenia źródłem dochodu i miejsc pracy. Dlatego powszechnie wiąże się z tą branżą wielkie nadzieje...

Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook/pdf
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook/pdf
Małgorzata Zdon-Korzeniowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania...



Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej - ebook/pdf
Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej - ebook/pdf
Aleksander Panasiuk
Difin

Książka została opracowana przez zespół autorski pracowników Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki. Publikacja może być wykorzystana w środowisku akademickim, przez studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz pracowników dydaktyczno-naukowych interesujących się problematyką środków Unii Europejskiej...







Planowanie przestrzeni turystycznej - ebook/epub
Planowanie przestrzeni turystycznej - ebook/epub
Novae Res
Prezentowane opracowanie jest pierwszą od dłuższego czasu na polskim rynku książką, w której omówiono kompleksowo, także w przekroju historycznym, zagadnienia związane z aspektami zrównoważonego planowania przestrzeni turystycznej w Polsce. Dlatego autorka ma nadzieję, że niniejsza publikacja zainteresuje nie tylko studentów kierunków hotelarstwa, turystyki i rekreacji, architektury i urbanistyki...
E-turystyka - ebook/epub
E-turystyka - ebook/epub
Adam Pawlicz
Wydawnictwo Naukowe PWN

Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej: - wpływ oraz główne problemy zastosowania technologii informatycznych w działalności przedsiębiorstw, - historię rozwiązań informatycznych w sektorze lotniczym na przykładzie ewolucji...

Informacja turystyczna - ebook/pdf
Informacja turystyczna - ebook/pdf
Aleksander Panasiuk
C. H. Beck

Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki!

Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami...

Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw - ebook/pdf
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw - ebook/pdf
Michał Adam Leśniewski
Difin

Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany...



Praca dyplomowa z turystyki. Podręcznik akademicki - ebook/pdf
Praca dyplomowa z turystyki. Podręcznik akademicki - ebook/pdf
Waldemar Cudny, Blanka Gosik, Maria Piech, Rafał Rouba
Łódzkie Towarzystwo Naukowe

„Rozwój cywilizacji doprowadził do zwiększenia ilości czasu wolnego, wzrostu dochodów i zaspokojenia podstawowych ludzkich potrzeb. Dzięki temu możliwe było szersze zainteresowanie się potrzebami wyższego rzędu, do których zaliczyć można także potrzebę wyjazdów turystycznych. Wczesne wyjazdy turystyczne odbywały się co prawda już w starożytności, były to np. pielgrzymki czy wyjazdy do uzdrowisk...





Asymetryczne dostosowania cenowe na rynku paliw w Polsce - ebook/pdf
Asymetryczne dostosowania cenowe na rynku paliw w Polsce - ebook/pdf
Katarzyna Leszkiewicz-Kędzior
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zaletą publikacji jest usystematyzowana prezentacja funkcjonowania światowego rynku ropy naftowej oraz rynku paliw płynnych w Polsce, a także omówienie zagadnień związanych z modelowaniem zjawisk asymetrycznych. W książce przedstawiono ekonometryczną analizę efektu asymetrii w procesie kształtowania cen oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na europejskim i krajowym rynku hurtowym oraz rynku detalicznym...

Podstawy wiedzy o rynku pracy - ebook/pdf
Podstawy wiedzy o rynku pracy - ebook/pdf
Elżbieta Kryńska, Eugeniusz Kwiatkowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Przedmiotem książki jest analiza rynku pracy z ekonomicznego punktu widzenia. Podjęte są więc w niej podstawowe kwestie związane z istotą, specyfiką i zależnościami występującymi na rynku pracy. Uwaga koncentruje się na podstawowych kategoriach rynku pracy, których poznanie ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia funkcjonowania rynku pracy. W centrum uwagi znajdują się w szczególności problemy dotyczące dwu stron rynku pracy...
Usługi turystyczne. Komentarz - ebook/pdf
Usługi turystyczne. Komentarz - ebook/pdf
Piotr Cybula
Wolters Kluwer
.. W komentarzu omówiono wszystkie najwazniejsze problemy zwiazane z ustawa o uslugach turystycznych, w tym dotyczace takich zagadnien jak: ochrona klienta biura podrózy, zasady pelnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, uslugi hotelarskie. .. W publikacji uwzgledniono aktualne orzecznictwo sadów, w tym Sadu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentów...
Usługi turystyczne. Komentarz - ebook/pdf
Usługi turystyczne. Komentarz - ebook/pdf
Piotr Cybula
Wolters Kluwer

W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak:

  • ochrona klienta biura podróży,
  • zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek,
  • usługi hotelarskie.

W publikacji uwzględniono aktualne orzecznictwo sadów, w tym Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów...






Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia - ebook/pdf
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia - ebook/pdf
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Wolters Kluwer

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formą, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny...










Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce - ebook/epub
Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce - ebook/epub
Agnieszka Żywiecka
Difin

Usługi turystyczne to dynamicznie rozwijający się obszar polskiej gospodarki, który w ostatnich latach stawia wiele wyzwań przed polskim ustawodawcą oraz przed organami administracji publicznej w zakresie zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego procesu świadczenia tych usług. Autorka porusza problem prawnych uwarunkowań kontroli i nadzoru nad działalnością przedsiębiorców turystycznych i legalności usług turystycznych...

Tourism and the transformation of large cities in the post-communist countries of Central and Eastern Europe - ebook/pdf
Tourism and the transformation of large cities in the post-communist countries of Central and Eastern Europe - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Łódzkie Towarzystwo Naukowe

„Przełom lat 80. i 90. był na świecie czasem wielkich przemian politycznych i społeczno-gospodarczych. Ten okres to m.in. czas kryzysu gospodarczego i politycznego w krajach europejskich, w których panował ustrój realnego socjalizmu. Wraz z osłabieniem Związku Radzieckiego oraz wprowadzanymi tam reformami pojawiły się możliwości przekształceń w innych państwach socjalistycznych...




























Zielone miejsca pracy. Uwarunkowania - identyfikacja - oddziaływanie na lokalny rynek pracy - ebook/pdf
Zielone miejsca pracy. Uwarunkowania - identyfikacja - oddziaływanie na lokalny rynek pracy - ebook/pdf
Łukasz Jarosław Kozar
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia wpisuje się w nurt rozważań na temat aktualnych procesów i zjawisk związanych z wdrażaniem w praktykę gospodarczą idei zrównoważonego rozwoju. Jej celem jest ukazanie, iż przechodzenie z brązowej gospodarki na zieloną przyczynia się do jakościowej zmiany charakteru miejsc pracy. Powstają tzw. zielone miejsca pracy, które w myśl wieloaspektowych analiz odzwierciedlają założenia zielonej gospodarki...

Ekonomia i zarządzanie w teorii i praktyce. Tom 6. Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw, regionów, gospodarek - ebook/pdf
Ekonomia i zarządzanie w teorii i praktyce. Tom 6. Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw, regionów, gospodarek - ebook/pdf
Piotr Urbanek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Publikacja zawiera oceny czynników determinujących konkurencyjność zgodnie z definicją OECD. W części o konkurencyjności przedsiębiorstw znajdujemy ocenę wpływu struktur rynkowych i otoczenia regulacyjnego przedsiębiorstw na ich zdolność do konkurowania na rynkach krajowych i zagranicznych. Relacja konkurencja – konkurencyjność jest opisywana przede wszystkim w kontekście implikacji procesów liberalizacji i deregulacji na poziom...
Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej - ebook/epub
Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej - ebook/epub
Ilona Urbanyi-Popiołek, Joanna Kizielewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja jest oryginalnym opracowaniem wypełniającym lukę na polskim rynku wydawniczym. Nie ma zwartej publikacji, ani w obszarze ekonomiki transportu morskiego ani ekonomiki turystyki, tak wyczerpująco i interesująco prezentującej zagadnienia rynku usług morskiej żeglugi wycieczkowej. (...) Praca prezentuje najbardziej aktualne z dostępnych dane, charakteryzuje szeroko, ale w uporządkowany sposób zjawiska właściwe dla podjętej tematyki...
Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook/pdf
Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook/pdf
Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro...


Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania. Podręcznik z przykładami i zadaniami - ebook/pdf
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania. Podręcznik z przykładami i zadaniami - ebook/pdf
Dorota Witkowska
Wolters Kluwer

Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii i teorii prognozy, takich jak:

  • modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru zmiennych do modelu, klasyfikacja modeli ekonometrycznych i występujących w nich zmiennych),
  • klasyczna metoda najmniejszych kwadratów i jej uogólnienia,
  • weryfikacja modeli ekonometrycznych (mierniki i testy statystyczne...










Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ebook/pdf
Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ebook/pdf
Włodzimierz Pańków, Bolesław Rok, Marta Strumińska-Kutra, Joanna Woźniczko-Czeczott
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Kompleksowe przedstawienie oblicza odpowiedzialności przedsiębiorstw w różnych sferach rzeczywistości społecznej.

Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Czytelnik znajdzie tu obraz SOP w formie dojrzałej, którą z powodzeniem nazwać można dobrą praktyką...

Innowacyjność regionów w gospodarce opartej na wiedzy - ebook/pdf
Innowacyjność regionów w gospodarce opartej na wiedzy - ebook/pdf
Aleksandra Nowakowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Ostatnie kilkanaście lat przyniosło radykalne przewartościowanie czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. W centrum uwagi znalazły się zasoby informacji, wiedzy, innowacji, a współczesna gospodarka otrzymała miano gospodarki opartej na wiedzy. Nastąpiło przeskalowanie procesów społeczno-gospodarczych z poziomu narodowego na poziom międzynarodowy (globalny) i regionalny. Kluczową płaszczyzną procesów rozwoju oraz kształtowania...



E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook/pdf
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook/pdf
Cecylia Żurak-Owczarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie...
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - ebook/pdf
Grażyna Golik-Górecka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają...
Ochrona konsumenta w prawie polskim i Unii Europejskiej - ebook/pdf
Ochrona konsumenta w prawie polskim i Unii Europejskiej - ebook/pdf
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Małgorzata Augustyniak, Mirosław Borkowski, Oksana Cabaj, Anna Chodorowska, Hanna Frąckowiak, Kamil Frąckowiak, Anna Górczyńska, Piotr Jankowski, Dariusz Kasprzycki, Agnieszka Kowalska, Ewa Lewandowska, Paweł Lewandowski, Sylwia Łazarewicz, Irena Ozimek, Bartosz Pawlak, Jakub Rzymowski, Magdalena Sitek, Agata Anna Wróbel, Joanna Wyporska-Frankiewicz, Katarzyna Zawilska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty, Szymon Michał Buczyński
C. H. Beck

Dynamiczny rozwój ochrony konsumenta w Unii Europejskiej zrewolucjonizował ochronę konsumenta w Polsce. W krajowych porządkach prawnych prawodawcy przyjmują założenie, że wobec przedsiębiorcy-profesjonalisty, konsument jest stroną słabszą zarówno ze względu na stopień swoich kompetencji oraz dostępu do informacji, jak i możliwości ekonomicznych. Prawodawca unijny dąży nie tyle do wyrównania osobistej pozycji konsumenta jako strony...