Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00130 004935 22441843 na godz. na dobę w sumie

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych! Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów! Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością! Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer! Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie! W sieci nieskończonych możliwości Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję. Nadszedł czas, by przyspieszyć! To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości! Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży! Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ! Jestem istotą społeczną. Biznesowo-społeczną. Wiem, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. Dzięki tej książce również i Ty zdobędziesz tę umiejętność. Usłyszysz tu mój głos, przeczytasz o moich doświadczeniach. Przekażę Ci moją wiedzę, jak również wiedzę kilku znakomitych autorów, którzy zechcieli podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, koncepcjami i własnymi dokonaniami w sferze mediów społecznościowych.Jeffrey Gitomer
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Przechytrzyć social media - książka
Przechytrzyć social media - książka
Evan Bailyn
Helion

Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci...

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Liana Evans
Helion

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
Marcin Kowalik
E-bookowo
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych...
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - ebook/pdf
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - ebook/pdf
red. Krystyna Doktorowicz
Uniwersytet Śląski

'Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro-...

Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Wojciech Gustowski
Novae Res

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu...

Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III - książka
Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III - książka
Matthew A. Russell, Mikhail Klassen
Helion

Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują media społecznościowe. Są źródłem informacji, które, właściwie spożytkowane, mogą przynieść niezły dochód. Mogą też dać odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez naukowców z różnych branż...

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka
John Lovett
Helion

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość...



Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci - książka
Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci - książka
Artur Kurasiński, Nikola Kucharska, Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
Helion

Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty...

Dziewczyny, do boju!. Poradnik młodej aktywistki - ebook/epub
Dziewczyny, do boju!. Poradnik młodej aktywistki - ebook/epub
KaeLyn Rich
Nowa Baśń

Jeżeli naprawdę denerwuje Cię niesprawiedliwość społeczna, politycy, którzy zmieniają kraj, myśląc jedynie o swoich pieniądzach i interesie partyjnym czy publiczne naznaczanie kolejnych grup społecznych w imię zaspokojenia najgorszych instynktów ludzi czerpiących energię z nienawiści ta książka jest dla Ciebie! Dzięki niej nauczysz się między innymi jak zaplanować demonstrację...

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub
Tomasz Reich
Słowa i Myśli
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - książka
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - książka
Clara Shih
Helion

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera...















Media globalne – media lokalne - ebook/pdf
Media globalne – media lokalne - ebook/pdf
Agnieszka Roguska
Impuls

Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i...

Jak dać się znaleźć i się nie zgubić - ebook/epub
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić - ebook/epub
Andrzej Kwaśniewski
Ridero

Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - książka
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - książka
Kristina Cutura
Helion

Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!

Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy...

Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki - książka
Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki - książka
Michael Miller, The Green Button
Helion

Odtwarzaj filmy i muzykę, korzystając z jednego przycisku

  • Jak skonfigurować komputer i system Windows Media Center
  • Jak zbudować bibliotekę plików multimedialnych
  • Jak rozszerzyć możliwości komputera Media Center

Chcesz stworzyć domowe centrum multimedialne w oparciu o komputer? Zastanawiasz się, w jaki sposób odtwarzać filmy i muzykę ze swojej kolekcji, korzystając tylko z jednego urządzenia...


Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka
Jeanette McMurtry
Septem

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Wartki nurt mediów - ebook/pdf
Wartki nurt mediów - ebook/pdf
Tomasz Goban-Klas
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas
Media to pojęcie bardzo szerokie. To, co kryło się pod nim jeszcze 10 lat temu, dziś jest zaledwie częścią zbioru desygnatów. O tym, jak doszło do tej zmiany, pisze w swej książce wybitny medioznawca.

„Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę «płynną nowoczesnością», to «płynność» ta obejmuje także – a może przede wszystkim – komunikację społeczną...


Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji - książka
Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji - książka
Gottfried Vossen, Stephan Hagemann
Helion

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0

  • Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0?
  • Jakie technologie stosować?
  • Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów?

'Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Ten termin został spopularyzowany dzięki firmie O'Reilly Media...

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Instagram. Bez filtra - ebook/epub
Instagram. Bez filtra - ebook/epub
Sarah Frier
Wydawnictwo JK

Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia...

Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe - książka
Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe - książka
Jonathan LeBlanc
Helion

Jedyny podręcznik o platformie OpenSocial!

Serwisy społecznościowe w zasadzie z dnia na dzień opanowały Internet. Mówią o nich wszyscy i korzystają z nich wszyscy! Przez krótki okres używały ich tylko osoby prywatne, jednak błyskawicznie ich potencjał dostrzegły także firmy. Jest to dla nich najprawdopodobniej najlepszy kanał komunikacji z klientami. Dlatego podczas tworzenia nowych rozwiązań czy nowych serwisów warto rozważyć...

Projekty elektroniczne na iPhone i iPad. Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC - książka
Projekty elektroniczne na iPhone i iPad. Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC - książka
Mike Westerfield
Helion

Podstawowe funkcje telefonu, czyli dzwonienie i wysyłanie SMS-ów, nikomu już dziś nie wystarczają. Współczesne smartfony wykorzystywane są na mnóstwo innych sposobów. Gry, przeglądanie ulubionych stron w Internecie, aktywny udział w życiu portali społecznościowych — to tylko niektóre z nich.

Przy odrobinie umiejętności możesz użyć Twojego telefonu także do niekonwencjonalnych działań: na przykład jako wykrywacza metali...

Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Praca głęboka. Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza - audiobook
Praca głęboka. Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza - audiobook
Cal Newport
Studio Emka

W Pracy głębokiej ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program systematycznych ćwiczeń...

W obronie społeczeństwa otwartego - ebook/epub
W obronie społeczeństwa otwartego - ebook/epub
George Soros
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Pasjonująca obrona otwartego społeczeństwa, wolności akademii i mediów, a także praw człowieka. Na ile państwa powinny kontrolować działalność mediów społecznościowych? Co zrobić z rozwojem technologicznym w sferze kontroli obywatelek i obywateli, który w rękach opresyjnych reżimów, może być zagrożeniem dla wolności? Jak należałoby zreformować Unię Europejską, by lepiej służyła jej mieszkankom i mieszkańcom oraz...
Serwisy społecznościowe. Projektowanie - książka
Serwisy społecznościowe. Projektowanie - książka
Joshua Porter
Helion

Poznaj siłę społeczności!

  • Jak skonstruować przyjazny system rejestracji?
  • Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników serwisu?
  • Jak zachęcić ludzi do współpracy?

Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają się w pomysłach mających jeden cel - zdobycie jak największej...

ABC internetu. Wydanie VII - książka
ABC internetu. Wydanie VII - książka
Krzysztof Pikoń
Helion

Korzystaj z sieci swobodnie i bez zagrożeń!

  • Jak podłączyć komputer do internetu?
  • Jak korzystać z poczty elektronicznej?
  • Jak bezpiecznie surfować po sieci?

Internet to pierwsza rewolucja, która swoim zasięgiem objęła cały świat. Zburzyła wszystkie nasze teorie na temat międzyludzkiej komunikacji i funkcjonowania we współczesnym świecie. Wywróciła nasze wyobrażenie o robieniu zakupów...

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - książka
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - książka
Arkadiusz Podlaski
Helion
Sprawdź swoją wiedzę z SM! Rozwiąż quiz, na zwycięzców czeka nagroda »



Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy...

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Wioleta Baranowska-Zając, Magdalena Brodawka, Szymon Michał Buczyński, Anna Chodorowska, Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz, Anna Franusz, Katarzyna Frączak, Anna Górczyńska, Anna Górska, Michał Hejbudzki, Maria Jasińska, Agnieszka Korzeniowska-Polak, Jerzy Krzynówek, Jacek Kudła, Ewa Lewandowska, Sylwia Łazarewicz, Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Kamil Olczak, Irena Ozimek, Wiesław Pływaczewski, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Jakub Rzymowski, Agata Sobusiak, Edyta Sokalska, Renata Tanajewska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty
C. H. Beck

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji...

Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Wojciech Jabłoński
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami...
Serwisy społecznościowe dla seniorów - książka
Serwisy społecznościowe dla seniorów - książka
Michał Makaruk
Helion
  • Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać
  • Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach
  • Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych
  • Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego

Odśwież stare znajomości i nawiąż nowe - przez internet!

Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić...