Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00031 002274 20864897 na godz. na dobę w sumie

Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf

Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Ulf Rader
BL Info Polska Sp. z o.o.
Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce. SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    Traci Bild, Todd Shafer
    Onepress

    Zostań sprzedawcą doskonałym

    Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

    Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich - ebook/pdf
    Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich - ebook/pdf
    Izabela Ślęzak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich oraz sposób organizacji tego typu instytucji to temat podjęty w monografii. Autorka analizuje interakcje zachodzące między pracownicami a ich klientami. Omawia także relacje występujące pomiędzy pracownikami lokali, tzn. kobietami świadczącymi usługi seksualne, osobami zarządzającymi agencjami i pracownikami ochrony...
    Angielski Dla Sprzedających Przez Internet - ebook/epub
    Angielski Dla Sprzedających Przez Internet - ebook/epub
    Anna Piekarczyk
    Eprofess

    Sprzedaż i handel w Internecie rozwijają się bardzo szybko zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Ale czy wiesz, że udana sprzedaż to przede wszystkim znajomość języka angielskiego w e-handlu?

    Ta publikacja wprowadzi cię w świat handlu elektronicznego, aby twoja działalność dotarła do szerszego kręgu potencjalnych klientów i przynosiła większy zysk.

     

    Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi :

    • jak zwiększyć sprzedaż...

    Jak oczarować klienta - ebook/pdf
    Jak oczarować klienta - ebook/pdf
    Jan Batorski
    Złote Myśli

    Opanuj sztukę oczarowywania klienta.

    Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego...

    Angielski dla sprzedających przez Internet - ebook/epub
    Angielski dla sprzedających przez Internet - ebook/epub
    Anna Piekarczyk
    Eprofess

    Sprzedaż i handel w Internecie rozwijają się bardzo szybko zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Ale czy wiesz, że udana sprzedaż to przede wszystkim znajomość języka angielskiego w e-handlu?

    Ta publikacja wprowadzi cię w świat handlu elektronicznego, aby twoja działalność dotarła do szerszego kręgu potencjalnych klientów i przynosiła większy zysk.

    Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi :

    • jak zwiększyć...

    Listy i oferty handlowe - książka
    Listy i oferty handlowe - książka
    Iain Maitland
    Onepress

    Korespondencja handlowa kształtuje wizerunek firmy. Często decyduje o jej sukcesie handlowym, ułatwiając dotarcie do świadomości potencjalnego klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać najlepszą reputację swojej firmy, wzbudzać zainteresowanie produktami czy usługami, które oferujesz. Dzięki niej dowiesz się, jak redagować najtrudniejsze w korespondencji służbowej dokumenty profesjonalnie i w dobrym stylu...

    Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - ebook/epub
    Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - ebook/epub
    Krzysztof Kałucki
    Poltext

    Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami...

    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Neville Lake, Kristen Hickey
    Onepress

    Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

    • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
    • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
    • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

    W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

    Logistyka wyzwaniem przyszłości - ebook/pdf
    Logistyka wyzwaniem przyszłości - ebook/pdf
    Krystyna Kowalska, Paweł Sobczak
    Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
    Współcześnie zmiany społeczne, gospodarcze oraz technologiczne przebiegają w bardzo dynamiczny, impulsywny oraz niezdeterminowany sposób. Jednocześnie postępująca globalizacja oraz związane z nią procesy integracji podmiotów gospodarczych powodują konieczność zmiany podejścia do procesów gospodarczych i społecznych. Jednym z istotnych elementów globalizacji jest zacieśnianie współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi rozmieszczonymi...
    Halo? Sprzedaż! - ebook/pdf
    Halo? Sprzedaż! - ebook/pdf
    Aleksander Sienkiewicz
    Złote Myśli

    'Halo? Sprzedaż!' to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i przewagę rynkową oferowanej marki...

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
    Przemysław Stodulny
    CeDeWu

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych...

    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

    Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


    Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
    Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
    Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























    LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
    LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
    Self Publishing

    Jeśli sklep posiada 100 000 produktów, a statystycznie zakres zainteresowań poszczególnych klientów sięga maksymalnie 2000 produktów. To wysłanie standardowego newslettera promocyjnego na konkretne produkty, dale zaledwie 2% prawdopodobieństwo trafienia z ofertą. Wiąże się z brakiem zakupów po stronie klienta, bo kto dokona zamówień, gdy coś go nie interesuje ?

    Czas gdy ufaliśmy naszej intuicji powoli się kończą...













    Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
    Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
    Peter Cheverton
    Onepress

    Przekuj strategię w rzeczywistość

    • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
    • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
    • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

    Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm...


    Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
    Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
    Magdalena Jaciow, Robert Wolny
    Onepress

    E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być 'egzotyczną nowością', stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

    Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb...



    Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług - książka
    Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług - książka
    Justyna Fabijańczyk
    Onepress

    Pozyskałam kilku świetnych klientów i wkrótce ruszyłam w świat z laptopem pod pachą >> przeczytaj wywiad z Autorką!

    Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

    Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

    Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego...

    Jak udokumentować i rozliczyć sprzedaż przez Internet - ebook/pdf
    Jak udokumentować i rozliczyć sprzedaż przez Internet - ebook/pdf
    Aneta Szwęch
    INFOR

    Publikacja omawia zasady rozliczeń w VAT sprzedaży internetowej, która jest jedną z form sprzedaży wysyłkowej, obecnie bardzo popularnej. Brak bezpośredniego kontaktu z klientem powoduje częste problemy co do sposobu rozliczeń VAT. Problematyczne jest rozliczenie zwrotów towarów czy ustalenie terminu obowiązku podatkowego, gdy sprzedaż odbywa się za zaliczeniem pocztowym. Obecnie organy podatkowe jednomyślnie potwierdzają...

    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Łukasz T. Marciniak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów...

    Dzwonisz, sprzedajesz - ebook/pdf
    Dzwonisz, sprzedajesz - ebook/pdf
    Artur Affet
    Złote Myśli

    Niniejsza publikacja jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym:

    Jak budować emocje, które sprzedają...

    Nieograniczony sukces w sprzedaży - audiobook
    Nieograniczony sukces w sprzedaży - audiobook
    Tracy Brian, Michael Tracy
    MT Biznes

    Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy...

    W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów - książka
    W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów - książka
    Jeffrey W. Meshel, Douglas Garr
    Onepress

    Nawiąż kontakty przynąszące sukces!

    Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z ludźmi to podstawa sukcesu zawodowego. Często mówi się, że dobrze jest wiedzieć wszystko, lecz jeszcze lepiej jest znać... wszystkich. Rozmowa, a nawet pojedyncze słowa mogą zadecydować o losach ważnego przedsięwzięcia. Kolejna duża sprzedaż, korzystna umowa czy wielki sukces niejednokrotnie zależą od pierwszego wrażenia...


    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Łukasz T. Marciniak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów...

    10 złotych reguł sprzedaży - książka
    10 złotych reguł sprzedaży - książka
    Ivan Bureš
    Onepress

    Sprzedaż jest esencją biznesu

    Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Frances Frei Anne Morriss
    MT Biznes

     
     
     

    Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień. W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School...



    Mistrz sprzedaży - książka
    Mistrz sprzedaży - książka
    Arkadiusz Bednarski
    Onepress


    >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą 'Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą'
    w promocyjnej cenie >>

    Handlowy wieniec laurowy

    • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
    • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
    • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
    Sukces nigdy nie jest efektem 'słomianego zapału' -- tu trzeba przejść przez...

    Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - książka
    Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - książka
    Dave Lakhani
    Onepress

    Zyski z kryzysu

    Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu...

    33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - książka
    33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - książka
    Jiří Brabec
    Onepress

    'Klient nasz pan' to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu...

    Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji? - ebook/epub
    Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji? - ebook/epub
    Anna Tomalik, Agata Limanówka
    Ridero

    Niniejsza książka zawiera kilka prostych sposobów jak zwiększyć przychody restauracji ze sprzedaży wody. Udowodnimy Ci, dlaczego woda w butelce jest lepsza od wody z kranu. Nauczymy Cię, w jakich sytuacjach proponować wodę. Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę, jak za pomocą sprzedaży sugestywnej zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej!

    SOA. Koncepcje, technologie i projektowanie - książka
    SOA. Koncepcje, technologie i projektowanie - książka
    Thomas Erl
    Helion

    Czasy, kiedy użytkownicy otrzymywali zamknięte produkty, zapakowane w pudełko z nośnikiem i instrukcją, przemijają. Świat IT zmierza w kierunku SOA (ang. Service-Oriented Architecture). Producenci chcą nam sprzedawać wiele usług, które potrafią komunikować się między sobą i dostarczać użytkownikom wymierne korzyści. To podejście pozwala lepiej zarządzać procesem wytwarzania usługi...