Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk-19% |
Wyższa Szkoła Humanitas |
Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania się zjawisk medialnych. Przyjęto, że tak jak konwergencja wywołuje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla działalności przedsiębiorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykające się jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest więc dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejścia interdyscyplinarnego i złożonej metodologii wykorzystującej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarządzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc. |
Wszystkie kategorie
Tylko poradniki
Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Mariusz Woźniakowski-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne... |
Problemy konwergencji mediów II - ebook/pdf
Krystian Dudek, Małgorzata Koszembar-Wiklik, Piotr Celej, Magdalena Boczkowska-19% |
Wyższa Szkoła Humanitas |
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej...
|
Nienawiść w czasach internetu - ebook/epub
Alina Naruszewicz-Duchlińska-19% |
Novae Res |
'Nienawiść w czasach internetu' to niezwykle aktualne opracowanie na
ważny w kontekście współczesnych mediów i środków komunikacji temat.
Książka przedstawia analizę zjawiska charakterystycznego dla komunikacji
w internecie. Autorka rozpatruje rolę hejterów w kształtowaniu
przestrzeni komunikacyjnej, próbuje dociec źródeł hejtingu w strukturze i
specyfice komunikowania się w sieci oraz nowym typie społecznych
interakcji... |
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Jan W. Wiktor-19% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych...
|
Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzialnych. Aspekty sprawozdawcze - ebook/pdf
Halina Waniak-Michalak-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). Podjęto w nim próbę kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji społecznych, a w szczególności współpracę korporacji i organizacji pozarządowych służącą realizacji działań społecznie odpowiedzialnych w okresie międzywojennym, po II wojnie światowej iw XXI w. Celem książki jest analiza zjawiska społecznej odpowiedzialności... |
Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino - ebook/pdf
Krystyna Doktorowicz-19% |
Uniwersytet Śląski |
Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco wpływające na procesy... |
Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk-19% |
Wyższa Szkoła Humanitas |
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia
i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji
w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia... |
Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej. Wybrane zagadnienia - ebook/pdf
Maria J. Szymankiewicz, Paweł Kuźbik-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Zbiór stanowi omówienie metodologicznych aspektów zarządzania z trzech głównych perspektyw: społecznej (uwzględniającej socjokulturowe uwarunkowania funkcjonowania organizacji, rolę człowieka i jego szeroko rozumiane kompetencje), narzędziowej (techniczne aspekty działania organizacji) oraz globalnej (sprawność funkcjonowania organizacji rozumianej jako system otwarty, pozostający w relacji ze swoim otoczeniem)...
|
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-19% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji... |
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Wojciech Gustowski-19% |
Novae Res |
„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu...
|
Międzynarodowa komunikacja prawnicza w ujęciu paradygmatycznym - ebook/pdf
Joanna Osiejewicz prof. UW-19% |
C.H.Beck |
Monografia koncentruje się na zagadnieniu, czym jest międzynarodowa komunikacja prawnicza oraz jaki jest jej paradygmat i znaczenie.
Z subiektywnego punktu widzenia, a więc z punktu widzenia badaczy prawa i językoznawstwa, cel międzynarodowej komunikacji prawniczej ogranicza się do rozróżniania i zdobywania wiedzy o danym reżimie prawnym oraz ustalania kanałów i technik efektywnej komunikacji... |
Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia - ebook/pdf
Ewelina Witek-19% |
Astrum Media |
Książka KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations.
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych miedów, opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w auidowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji...
|
Dziennikarstwo i świat mediów - ebook/pdf
Zbigniew Bauer, Edward Chudziński-19% |
UNIVERSITAS |
Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy... |
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Małgorzata Karpińska-Krakowiak-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych... |
Szkolna niekomunikacja - ebook/epub
Anna Wileczek, Iwona Możdżonek-19% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język w szkolnych interakcjach. Meandry komunikacji
Dyskurs wczesnoszkolny. Transmisja, rozumienie i (nie) porozumienie
Co nam przeszkadza od początku? Bariery w komunikacji wczesnoszkolnej w rekonesansie badawczym
''Mosty zamiast murów''. Uczniowskie ćwiczenia dobrej komunikacji
Dekalog dobrej komunikacji w szkole |
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Beata Gotwald-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji... |
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia... |
Wizualny PR - ebook/pdf
Alicja Waszkiewicz-Raviv-19% |
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego... |
Wizualny PR - ebook/pdf
Alicja Waszkiewicz-Raviv-19% |
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego...
|
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Robert Stępowski-19% |
Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat...
|
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz-19% |
Aspra |
Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...
|
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz-19% |
Aspra |
Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...
|
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia... |
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Anna Miotk-19% |
Onepress |
Social media? Porozmawiajmy poważnie!
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje...
|
Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych - ebook/pdf
Janusz Reichel-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy wiele prac na temat samego aktu i procesu sukcesji oraz zarządzania nią. Analizy te najczęściej dotyczą dużych przedsiębiorstw lub firm rodzinnych, natomiast brakuje kompleksowych opracowań tego zagadnienia w odniesieniu do organizacji pozarządowych... |
Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-19% |
Universitas |
Książka „Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia” stanowi wprowadzenie do badań w dziedzinie komunikacji internetowej oraz wpływu tej komunikacji na utrzymywanie języków mniejszościowych. Zawiera przegląd współczesnej literatury z tego zakresu. Prezentuje oryginalne badania językoznawcze oraz ich syntezę, podaje też wskazówki dla przyszłych badaczy lub studentów interesujących się problematyką języków mniejszościowych...
|
Bezpieczeństwo uczestników interakcji Kiedy słowo jest bronią - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-19% |
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej |
Celem książki jest określenie reguł stosowania technik konwersacyjnych w negocjacjach kryzysowych. Zjawisko komunikacji ujmowane jest przez pryzmat dostarczenia narzędzi służących poprawie skuteczności komunikacji międzyludzkiej, poprzez doskonalenie własnych umiejętności dotyczących zachowania w sytuacjach kryzysowych i formułowania wypowiedzi, rozumienia interlokutora i interpretacji jego wypowiedzi... |
Komunikacja w zespole wirtualnym - ebook/pdf
Tomasz Stefaniuk-19% |
Difin |
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Z jednej strony, coraz większym problemem staje się dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Z drugiej strony, zespół pracowników danego przedsiębiorstwa nie zawsze jest w stanie podołać wyznaczonym zadaniom. Konieczna jest współpraca międzyorganizacyjna...
|
Media w smart city: Berlin i Warszawa - ebook/pdf
Jacek Mikucki-19% |
Aspra |
Autor podjął się trudu dokonania ciekawej i bardzo potrzebnej analizy zagadnienia smart city i zmian, jakie nowe technologie komunikacyjne wprowadzają w lokalnym systemie komunikacyjnym. W celu oddania struktury, funkcjonalności, zakresu oddziaływania i wpływu ICT na komunikowanie w przestrzeni miejskiej autor poddaje analizie strategię realizacji założeń smart city w dwóch stolicach europejskich: Berlinie i Warszawie... |
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...
|
Doskonałe Public Relations - ebook/epub
Jacek Barlik-19% |
Poltext |
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:
- eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations
- eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz
- prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na...
|
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska-19% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym...
|
Współczesne problemy rozwoju przedsiębiorstwa w koncepcji rozwoju zrównoważonego - ebook/pdf
Urszula Wąsikiewicz-Rusnak-19% |
SELF-PUBLISHER |
Celem publikacji jest prezentacja najnowszych trendów zmian i ewolucji w zakresie praktycznej realizacji zalożeń koncepcji rozwoju zrównoważonego, szczególnie w odniesieniu do sytuacji współczesnych przedsiąbiorstw funkcjonujących w warunkach postępującej globalizacji i burzliwego otoczenia zewnętrznego.
W publikacji dokonano charakterystyki istotnych problemów warunkujących rozwój nowoczesny...
|