Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook
![Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook [Marcin Żukowski] Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook](/catalog/audiobooki/1154618/1333959/cover/0/Twoja firma w social mediach-audio-cov.jpg)
Marcin Żukowski |
Helion |
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. |
![Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - ebook/pdf [Marcin Żukowski] Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021976/002/cover/0/twfis2.jpg)
Marcin Żukowski |
Onepress |
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego... |
![Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf [Marcin Żukowski] Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0022093/002/cover/0/tywso2.jpg)
Marcin Żukowski |
Onepress |
Ty plus inni ludzieKażdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski... |
![Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook [Marcin Żukowski] Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook](/catalog/audiobooki/1154617/1333958/cover/0/Ty w social mediach-audio-cov.jpg)
Marcin Żukowski |
Helion |
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski... |
![Zarządzanie kryzysem w social media - książka [Monika Czaplicka] Zarządzanie kryzysem w social media - książka](/catalog/ebooki/0021064/002/cover/0/zakrsm.jpg)
Monika Czaplicka |
Onepress |
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna... |
![5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub [Marcin Kowalik] 5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub](/catalog/ebooki/0407802/040/cover/0/775511-n-a.jpg)
Marcin Kowalik |
E-bookowo |
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media? Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych... |
![Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook [Piotr Michalak] Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook](/catalog/audiobooki/123073/218667/cover/0/206140.jpg)
Piotr Michalak |
The Black Horse |
Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? |
![Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub [Tomasz Reich] Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub](/catalog/ebooki/04010467/040/cover/0/1117135-n-a.jpg)
Tomasz Reich |
Słowa i Myśli |
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci. |
![Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - ebook/pdf [Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick] Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021216/002/cover/0/jakcie.jpg)
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick |
Onepress |
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
|
![Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - książka [Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick] Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - książka](/catalog/ebooki/0021471/002/cover/0/jakcie.jpg)
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick |
Onepress |
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
|
![Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - książka [Marcin Żukowski] Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - książka](/catalog/ebooki/0021491/002/cover/0/twfism.jpg)
Marcin Żukowski |
Onepress |
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... |
![Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf [Marcin Żukowski] Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021276/002/cover/0/tywsom.jpg)
Marcin Żukowski |
Onepress |
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ... |
![Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka [Liana Evans] Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka](/catalog/ebooki/0012341/001/cover/0/somema.jpg)
Liana Evans |
Helion |
Jak to się robi w nowych mediach?
Idź z duchem Internetu!Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje... |
![Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf [Sebastian Kątek] Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/92139/141261/cover/0/strategia-sukcesu-firmy_1429171899.jpg)
Sebastian Kątek |
Złote Myśli |
Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów. Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być. Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy... |
![Jak dać się znaleźć i się nie zgubić - ebook/epub [Andrzej Kwaśniewski] Jak dać się znaleźć i się nie zgubić - ebook/epub](/catalog/ebooki/02032954/020/cover/0/227365.jpg)
Andrzej Kwaśniewski |
Ridero |
Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów. |
![Google+ dla biznesu - książka [Chris Brogan] Google+ dla biznesu - książka](/catalog/ebooki/002820/002/cover/0/googpb.jpg)
Chris Brogan |
Onepress |
Google+ naprawdę może w tym pomóc!Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi... |
![Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf [Tomek Urban] Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf](/catalog/ebooki/91835/140916/cover/0/programy-partnerskie-w-praktyce_1428053652.jpg)
Tomek Urban |
Złote Myśli |
Odkryj, co jest naprawdę ważne, aby skutecznie zarabiać w programach partnerskich. Autor tego poradnika jest przede wszystkim praktykiem uczestnictwa w programach partnerskich. Swoją wiedzą dzieli się już od dłuższego czasu. Napisał między innymi wiele artykułów dotyczących PP. Teraz powstała wartościowa 'biblia', na której możesz bardzo wiele zyskać. Czego dowiesz się z publikacji 'Programy partnerskie w praktyce'... |
![Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub [Wojciech Gustowski] Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub](/catalog/ebooki/02013349/020/cover/0/170179.jpg)
Wojciech Gustowski |
Novae Res |
„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu... |
![Marketing alternatywny - ebook/pdf [Jakub Wicher] Marketing alternatywny - ebook/pdf](/catalog/ebooki/92134/141256/cover/0/marketing-alternatywny_1429179635.jpg)
Jakub Wicher |
Złote Myśli |
Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać... |
![Godzina dziennie z Facebook marketingiem - książka [Chris Treadaway, Mari Smith] Godzina dziennie z Facebook marketingiem - książka](/catalog/ebooki/002552/002/cover/0/godzif.jpg)
Chris Treadaway, Mari Smith |
Onepress |
Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku... |
![5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook [Piotr Michalak] 5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook](/catalog/audiobooki/122975/218569/cover/0/206143.jpg)
Piotr Michalak |
The Black Horse |
Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.
|
![3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook [Piotr Michalak] 3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook](/catalog/audiobooki/122935/218529/cover/0/206142.jpg)
Piotr Michalak |
The Black Horse |
Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej... |
![Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka [John Lovett] Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka](/catalog/ebooki/0012801/001/cover/0/sepome.jpg)
John Lovett |
Helion |
Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość... |
![Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook [Piotr Michalak] Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook](/catalog/audiobooki/123078/218672/cover/0/206144.jpg)
Piotr Michalak |
The Black Horse |
Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe. |
![Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf [Jamie Turner, Reshma Shah] Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021195/002/cover/0/jazame.jpg)
Jamie Turner, Reshma Shah |
Onepress |
Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!Podstawowe zasady i konkretne działania
|
![Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf [Krystyna Bezubik] Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02044184/020/cover/0/275743.jpg)
Krystyna Bezubik |
E-bookowo |
Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty? Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog: – zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę... |
![Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/epub [Krystyna Bezubik] Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/epub](/catalog/ebooki/00618872/006/cover/0/e_0ths.jpg)
Krystyna Bezubik |
Ebookowo |
Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?
Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog: – zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę... |
![Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie - ebook/epub [Pat Flynn] Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie - ebook/epub](/catalog/ebooki/00656203/006/cover/0/e_1x0m.jpg)
Pat Flynn |
Relacja |
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi danymi stoją ludzie. Ludzie, którzy oczekują od nas przywództwa i troski. Ludzie, którzy szukają kogoś, komu mogą zaufać i o kim wiedzą, że ma na względzie ich najlepszy interes... |
![Ewidencjonowanie czasu pracy - ebook/pdf [] Ewidencjonowanie czasu pracy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/17470/39248/cover/0/wiedza_i_praktyka-ewidencjonowanie_czasu_pracy_cov.jpg)
Wiedza i Praktyka |
Ewidencja czasu pracy – to zmora niejednego kadrowca. Jej prowadzenie jest czasochłonne i nie ma możliwości pozbycia się tego obowiązku. A do tego jest to jeden z dokumentów najczęściej i najbardziej skrupulatnie kontrolowanych przez inspektorów pracy. Również w razie sporu sądowego z pracownikiem o nadgodziny jest pewne, że sąd pracy zobowiąże Cię do przedstawienia ewidencji... |
![E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka [Amber Mac] E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka](/catalog/ebooki/002555/002/cover/0/eprzyj.jpg)
Amber Mac |
Onepress |
Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują. Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może... |
![Skuteczne zarządzanie. Powieść o wykorzystaniu Lean w kierowaniu ludźmi - ebook/epub [Michael Balle, Freddy Balle] Skuteczne zarządzanie. Powieść o wykorzystaniu Lean w kierowaniu ludźmi - ebook/epub](/catalog/ebooki/00656472/006/cover/0/e_1xvj.jpg)
Michael Balle, Freddy Balle |
Lean Enterprise |
Rozwiń swój biznes, rozwijając swoich ludzi Jakie są sekrety przywódców, dzięki którym udaje im się z powodzeniem rozwijać biznes? W jaki sposób firmy poprawiają swoje wyniki, wykorzystując sprawdzone narzędzia i techniki rozwijania pracowników? Jak sprawić, by sukces jednego pracownika przekuć w sukces całej organizacji? W Skutecznym zarządzaniu Freddy i Michael Ballé przekonują... |
![Serwisy społecznościowe dla seniorów - książka [Michał Makaruk] Serwisy społecznościowe dla seniorów - książka](/catalog/ebooki/0012532/001/cover/0/sespos.jpg)
Michał Makaruk |
Helion |
Odśwież stare znajomości i nawiąż nowe - przez internet!Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić... |
![Listy i oferty handlowe - książka [Iain Maitland] Listy i oferty handlowe - książka](/catalog/ebooki/00246/002/cover/0/listy.jpg)
Iain Maitland |
Onepress |
Korespondencja handlowa kształtuje wizerunek firmy. Często decyduje o jej sukcesie handlowym, ułatwiając dotarcie do świadomości potencjalnego klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać najlepszą reputację swojej firmy, wzbudzać zainteresowanie produktami czy usługami, które oferujesz. Dzięki niej dowiesz się, jak redagować najtrudniejsze w korespondencji służbowej dokumenty profesjonalnie i w dobrym stylu... |
![Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka [Jason Falls, Erik Deckers] Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka](/catalog/ebooki/002956/002/cover/0/medspo.jpg)
Jason Falls, Erik Deckers |
Onepress |
Strategie nie dla harcerzyków!Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów... |