Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00031 003867 22406630 na godz. na dobę w sumie

Tworzyć gry - ebook/epub

Tworzyć gry - ebook/epub
Tworzyć gry - ebook/epub
Patryk Polewiak
Insignis
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych. Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu. Patryk Polewiak oraz inni przedstawiciele branży – graficy, programiści, scenarzyści, twórcy studiów, a także specjaliści od marketingu i business developerzy – dzielą się w niej wiedzą gromadzoną przez lata pracy przy tworzeniu gier. Od zalet i wad branży, przez pierwsze kroki i wybór specjalizacji, szukanie pracy, tworzenie portfolio, aplikowanie i rozmowy kwalifikacyjne, po branżowe anegdoty – „Tworzyć gry” to solidna dawka wiedzy przekazana w lekki, przyjemny i motywujący sposób.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Tworzyć gry - ebook/epub
Tworzyć gry - ebook/epub
Patryk Polewiak
Insignis

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych.

Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie?

Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu...

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta - książka
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta - książka
Rafał Nowocień
Helion

Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych

  • Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
  • Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
  • Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację

Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań...

Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Ewa Ross, Jacek Ross
Helion

Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity!

  • Poznaj środowisko pracy
  • Naucz się tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje...

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 - książka
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 - książka
Dante Treglia
Helion
To już trzecia część 'Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty', wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy...

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Will Goldstone
Helion

Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!

Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników...

C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
Michael J. Dickheiser
Helion

Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych

  • Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
  • Popraw czytelność kodu i wydajność programów
  • Zastosuj wzorce projektowe

Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia...

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - książka
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - książka
Mike Dickheiser
Helion

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry...

OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

Nie tylko Wiedźmin - ebook/epub
Nie tylko Wiedźmin - ebook/epub
Marcin Kosman
Wydawnictwo Open Beta
Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Twórcy, którzy swoje pierwsze hity programowali 20 lat temu po lekcjach na komputerze kolegi, dziś produkują gry bawiące cały świat. Przedsiębiorcy, którzy w niemowlęcym okresie III RP kopiowali cudze gry za pieniądze na...


Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka
Scott Rogers
Helion

Jednym palcem do sukcesu!

Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam...

Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego - ebook/pdf
Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego - ebook/pdf
Patrycja Klimas
C. H. Beck

Publikacja skierowana jest do badaczy oraz praktyków zarządzania strategicznego interesujących się problematyką osiągania przewagi konkurencyjnej drogą wzmacniania innowacyjności organizacyjnej oraz wykorzystywania relacji międzyorganizacyjnych. Opracowanie w szczególny sposób koncentruje się na relacjach współtworzenia innowacji utrzymywanych oraz wykorzystywanych w ekosystemach innowacji...


Marketing gier wideo - ebook/epub
Marketing gier wideo - ebook/epub
Kamil Sikora
Psychoskok Wydawnictwo

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić.

Marketing – słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła...


Cały ten Rock - ebook/epub
Cały ten Rock - ebook/epub
Remigiusz Maciaszek, Michał Wojtas
Znak

Kanał Remigiusza „Rocka” Maciaszka na YouTubie jest jednym z największych fenomenów w polskim Internecie. Przez ostatnie lata postać ta wywołała niezliczoną ilość kontrowersji – fani i hejterzy zażarcie dyskutowali na temat pracy, rodziny i kariery „Rocka”. Wielu chciałoby się dowiedzieć, jaki on jest w realu i jak odniósł tak ogromny sukces.


Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt...


Instrukcje BHP - prace wod.- kan. - ebook/pdf
Instrukcje BHP - prace wod.- kan. - ebook/pdf
Włodzimierz Berdychowski
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Publikacja zawiera praktyczne uwagi dotyczące planowania i organizacji działań związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem i higieną pracy w branży wod.-kan. Publikacja to zbiór wytycznych, podzielonych w zależności od specyfiki wykonywanej pracy.

Publikacja to niezbędne instrukcje BHP obejmujące roboty ziemne, prace w pomieszczeniach zamkniętych oraz przy uzdatnianiu wody, eksploatacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przy...

Unity. Tworzenie gier mobilnych - książka
Unity. Tworzenie gier mobilnych - książka
Jon Manning, Paris Buttfield-Addison
Helion

Napisz raz, uruchamiaj wszędzie

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym. Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie...


Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych - ebook/pdf
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych - ebook/pdf
Joanna Lee
Helion
Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine — intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność — resztę zapewni Unreal Engine...



Internet. Globalne gry. Global Games - ebook/pdf
Internet. Globalne gry. Global Games - ebook/pdf
Agnieszka Gryszczyńska, Grażyna Szpor
C. H. Beck

Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier.

Gry analizować można z różnych perspektyw:

  • Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu.
  • Druga to grywalizacja, strategia wykorzystania elementów gier w niezwiązanych z grami celach:...

HTML5. Tworzenie gier - książka
HTML5. Tworzenie gier - książka
Jacob Seidelin
Helion

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę...


Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier - ebook/epub
Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier - ebook/epub
Richard Hill-Whittall
Merlin Publishing Sp. z o.o.

'Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji...

Grand Theft Auto Online - poradnik do gry - ebook/pdf
Grand Theft Auto Online - poradnik do gry - ebook/pdf
Damian 'damianxozzy' Kubik
GryOnline

Poradnik do gry GTA Online, zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zabawy z tą produkcją.

Poradnik zawiera opis tworzenia postaci, oraz ustalania współczynników umiejętności potrzebnych do dalszego rozwoju twojego bohatera. Znajdują się w nim również – opis rozpoczęcia przygody z grą oraz ogólne porady, mówiące jak bez problemu przetrwać pierwsze chwile w świecie gry...

Box2D - ebook/epub
Box2D - ebook/epub
Łukasz Grządka, Marcin Różański
Wydawnictwo Naukowe PWN
Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Czy wiesz, co wpłynęło na sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany dzisiaj w setkach gier.
Autorom, posiłkującym się silnikiem Box przez ostatnie kilka lat działalności...









Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania - książka
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania - książka
Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
Helion

Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci...

Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo - ebook/epub
Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo - ebook/epub
Jason Schreier
Wydawnictwo SQN

Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści – te triumfalne i te tragiczne – o tym, co stało się potem.

Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier...

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Alan Thorn
Helion

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)

Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności...



Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal - książka
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal - książka
Piotr Besta
Helion
Książka 'Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal' Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.

Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę...

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka
Jan Fazlagić
Onepress

Bank pomysłów i inspiracji

  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm
  • Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz
  • Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania)
  • Najlepsze warunki dla transferu wiedzy
  • Organizacja ucząca się i popełniająca błędy
  • Wiedza na sprzedaż - marketing i konkurowanie na rynku wiedzy


Wiedza to potęga - Francis Bacon

Wiesz...







Język niemiecki w IT. Rozmówki - audiobook
Język niemiecki w IT. Rozmówki - audiobook
Marcin Jackiewicz
Helion

Nie taki straszny niemiecki w IT!

  • Współpracujesz z niemieckimi klientami?
  • Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?
  • Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe?

Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie!

Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najlepszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami...

Język niemiecki w IT. Rozmówki - audiobook
Język niemiecki w IT. Rozmówki - audiobook
Marcin Jackiewicz
Helion

Nie taki straszny niemiecki w IT!

  • Współpracujesz z niemieckimi klientami?
  • Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?
  • Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe?

Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie!

Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najlepszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami...

Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC - książka
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC - książka
Rob Miles
Helion

Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: 'Niesamowite, jak oni to zrobili?' albo 'Jak można uzyskać taki efekt?'. A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: 'Muszę spróbować sam to zrobić!'. Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną...


Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka
Aditya Ravi Shankar
Helion

HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane...

Język niemiecki w IT. Rozmówki - książka
Język niemiecki w IT. Rozmówki - książka
Marcin Jackiewicz
Helion

UWAGA: Kup książkę i zgarnij audiobook Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>

UWAGA: Kup ebook i zgarnij audiobook Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>

UWAGA: Kup audiobooka i zgarnij ebooka Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>


 

Nie taki straszny niemiecki w IT!

 

  • Współpracujesz z niemieckimi klientami?
  • Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?
  • Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe...

Programowanie gier. Kompendium - książka
Programowanie gier. Kompendium - książka
Bruno Miguel Teixeira de Sousa
Helion
Książka 'Programowanie gier. Kompendium' dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.

Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe...

Unity. Przepisy na interfejs gry - ebook/pdf
Unity. Przepisy na interfejs gry - ebook/pdf
Francesco Sapio
Helion

Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program...