Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00162 009881 24109311 na godz. na dobę w sumie

Unity. Tworzenie gier mobilnych - książka

Unity. Tworzenie gier mobilnych - książka
Unity. Tworzenie gier mobilnych - książka
Jon Manning, Paris Buttfield-Addison
Helion
Napisz raz, uruchamiaj wszędzie Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym. Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android. W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D. W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych. Najważniejsze zagadnienia: podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem tworzenie symulatora walki w kosmosie korzystanie z niestandardowych narzędzi Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity. Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Ewa Ross, Jacek Ross
Helion

Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

  • Poznaj środowisko pracy
  • Naucz się tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych...

Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Ewa Ross, Jacek Ross
Helion

Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity!

  • Poznaj środowisko pracy
  • Naucz się tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje...

Tablice informatyczne. Unity - książka
Tablice informatyczne. Unity - książka
Jacek Ross
Helion

Projekt z Unity? Skorzystaj z tablic!

  • Poznaj możliwości Unity
  • Wyszukaj odpowiednie opcje
  • Zastosuj właściwe narzędzia

Unity to niezwykle popularne środowisko do tworzenia komputerowych gier 2D i 3D oraz innych materiałów interaktywnych, takich jak filmy, animacje, prezentacje i wizualizacje. Silnik ten działa pod kontrolą większości powszechnie używanych systemów operacyjnych, a powstałe dzięki niemu materiały mogą być uruchamiane...

Unity. Przewodnik projektanta gier - ebook/pdf
Unity. Przewodnik projektanta gier - ebook/pdf
Mike Geig
Helion

24 h do własnej gry!


Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo...




Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących - ebook/pdf
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących - ebook/pdf
Casey Hardman
Promise

Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.

Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject...

Unity. Przepisy na interfejs gry - ebook/pdf
Unity. Przepisy na interfejs gry - ebook/pdf
Francesco Sapio
Helion

Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program...



Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Alan Thorn
Helion

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)

Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności...



Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Will Goldstone
Helion

Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!

Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników...

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - książka
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - książka
Jeremy Gibson Bond
Helion

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju...

Tworzenie gier dla początkujących - ebook/pdf
Tworzenie gier dla początkujących - ebook/pdf
Tomasz Błaszczyk
ITStart

Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji...











Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - książka
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - książka
Mike Dickheiser
Helion

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry...

Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka
Aditya Ravi Shankar
Helion

HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane...

Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier - książka
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier - książka
Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
Helion
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi...








OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

Programowanie gier. Kompendium - książka
Programowanie gier. Kompendium - książka
Bruno Miguel Teixeira de Sousa
Helion
Książka 'Programowanie gier. Kompendium' dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.

Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe...

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych - ebook/pdf
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych - ebook/pdf
Joanna Lee
Helion
Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine — intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność — resztę zapewni Unreal Engine...



Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Juriy Bura, Paul Coates
Helion

Odnieś sukces na rynku gier!

Potencjał HTML5, CSS3 i JavaScriptu pozwala na tworzenie niesamowitych gier i aplikacji. Dzięki tym technologiom powstało oprogramowanie działające w mobilnej przeglądarce internetowej. Jeżeli dodamy do tego moc współczesnych telefonów i tabletów działających w oparciu o system Android, może się okazać, że to trio stanowi niezastąpiony zestaw narzędzi...

C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
Michael J. Dickheiser
Helion

Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych

  • Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
  • Popraw czytelność kodu i wydajność programów
  • Zastosuj wzorce projektowe

Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia...

Java. Tworzenie gier - książka
Java. Tworzenie gier - książka
David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe
Helion

Wykorzystaj do tworzenia gier
najpopularniejszy język programowania ery internetu

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet -- czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych - książka
C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych - książka
Mark J. Price
Helion

Powszechnie uważa się, że C# jest świetnym językiem ogólnego zastosowania, który nadaje się do tworzenia każdego rodzaju oprogramowania - od serwisów internetowych poprzez aplikacje biznesowe aż po gry. Oprogramowanie takie działa na komputerach biurkowych, serwerach, urządzeniach mobilnych, a także na specjalizowanych systemach do gier. Z kolei .NET Core pozwala na tworzenie rozwiązań serwerowych w chmurze oraz na pracę z urządzeniami...

Android. Programowanie gier na tablety - książka
Android. Programowanie gier na tablety - książka
Jeremy Kerfs
Helion

Zacznij przygodę z grami dla tabletów!

Tablety z Androidem na pokładzie zdobywają coraz większą popularność. Jednym z powodów tego zjawiska jest niezwykle korzystny stosunek jakości i możliwości do ceny. Czy są jakieś inne? Oczywiście - ogromny wybór przydatnych aplikacji oraz atrakcyjnych gier. Duże ekrany i mocne, często wielordzeniowe procesory dają programistom pole do popisu...

J2ME. Tworzenie gier - książka
J2ME. Tworzenie gier - książka
Janusz Grzyb
Helion

Stwórz własną grę do telefonu komórkowego

  • Poznaj technologię J2ME
  • Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry
  • Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D

Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów -- pełnią rolę notatników...

Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania - książka
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania - książka
Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
Helion

Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci...

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II - książka
J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II - książka
Krzysztof Rychlicki-Kicior
Helion

Naucz się efektywnie wykorzystywać możliwości oferowane przez J2ME!

  • Zainstaluj najnowszą wersję środowiska Java ME SDK
  • Poznaj zasady tworzenia aplikacji mobilnych
  • Rozwiń swoje umiejętności w oparciu o praktyczne projekty z wykorzystaniem J2ME

J2ME, czyli Java 2 Micro Edition, to uproszczona wersja platformy Java, opracowana przez firmę Sun Microsystems specjalnie dla potrzeb programowania urządzeń przenośnych...

Blender. Podstawy modelowania - książka
Blender. Podstawy modelowania - książka
Bogdan Bociek
Helion

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach...

HTML5. Tworzenie gier - książka
HTML5. Tworzenie gier - książka
Jacob Seidelin
Helion

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę...


C++BuilderX. Ćwiczenia - książka
C++BuilderX. Ćwiczenia - książka
Mariusz Owczarek
Helion

C++BuilderX to narzędzie, które ma umożliwić tworzenie aplikacji w języku C++ dla różnych platform systemowych. Na wszystkich platformach wygląd jego interfejsu jest identyczny, co bardzo ułatwia pracę. Narzędzie to, poza możliwością tworzenia aplikacji w sposób wizualny, udostępnia programistom również rozbudowany edytor kodu źródłowego oraz edytor HTML i XML. C++BuilderX staje się coraz popularniejszym środowiskiem do tworzenia...

Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Paweł Borkowski
Helion

Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows

  • Jak określić położenie, rozmiar i styl okna?
  • Jak tworzyć wątki aplikacji za pomocą funkcji CreateThread?
  • Jak definiować biblioteki?
  • Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem...

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta - książka
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta - książka
Rafał Nowocień
Helion

Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych

  • Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
  • Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
  • Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację

Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań...

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
Jacek Miklasiewicz
Helion
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka '3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne' dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych...

Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Krzysztof Pasek
Helion

Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji...