Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00103 006111 21728710 na godz. na dobę w sumie

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Jeff Walker-20%
Onepress
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże! Dzień, w którym zmienił się marketing „Tajemniczy” świat marketingu internetowego Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista Moc listów sprzedażowych Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi Magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek Odkrywanie kart: finalizacja transakcji Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać Jeff Walker — człowiek, który zmienił sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jeden z czołowych trenerów w dziedzinie przedsiębiorczości i marketingu na świecie. Więcej informacji na temat Jeffa znajdziesz na jego blogu: www.JeffWalker.com.   To WSPANIAŁA książka o wprowadzaniu produktów na rynek i rozwijaniu firm, ale nie tylko. Autor mówi także o budowaniu społeczności, wywieraniu realnego wpływu na innych i dostarczaniu odbiorcom wartościowych treści. Wszystkie informacje opierają się na realnych rezultatach i doświadczeniach konkretnych ludzi. Jeśli chcesz, aby Twój produkt i firma z rozmachem zaistniały na rynku i pragniesz zbudować wokół nich społeczność, to w książce Zdobyć rynek znajdziesz na to gotowy przepis. — dr Daniel G. Amen, autor książki 'Zmień swój mózg, zmień swoje życie' oraz ośmiu innych, które znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa” To nie książka to raczej przepis na to, jak zmienić finansową przyszłość całej Twojej rodziny i gotowy plan realizacji tego przedsięwzięcia. Obejmuje informacje na temat wprowadzania produktu na rynek w sytuacji, gdy startujesz od zera, ale i na temat działań w ramach wspólnego przedsięwzięcia. Realizacja tego procesu zdecydowanie wymaga ciężkiej pracy, ale jeśli go przeprowadzisz, Twoja firma od razu zacznie zarabiać i działać z rozmachem. Stosowanie formuły Jeffa nie tylko stwarza możliwość odniesienia sukcesu, ale także zwiększa jego prawdopodobieństwo. Kup więc tę książkę — w końcu to on jest tym facetem, którego przychody po godzinie sprzedawania produktu wyniosły miliony. Szczerze polecamy ten poradnik, bo może zmienić Twoje życie i Twój biznes. — Joe Polish i Dean Jackson, ILoveMarketing.com Jeśli mógłbym polecić tylko jedną pozycję, dzięki której dowiedziałbyś się, jak rozpocząć działalność biznesową w internecie, zbudować firmę, a potem ją rozwijać, to byłaby to właśnie ta książka. — Ray Edwards, założyciel i wydawca serwisu RayEdwards.com
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zarządzanie produktem dla bystrzaków - książka
Zarządzanie produktem dla bystrzaków - książka
Brian Lawley, Pamela Schure-20%
Septem

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe...

Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Piotr Michalak-20%
The Black Horse

Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór...
















CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
Piotr Majewski-20%
Złote Myśli

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego.

Musisz mieć tę książkę, jeżeli:

- Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody.

- Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować...

Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Grzegorz Celeban-20%
The Black Horse

Skaner Marki. Jak pozyskiwać i utrzymywać kluczowych klientów? Czyli:

- Pozwól klientom ulepszać Twój produkt!

- Zapobiegaj obiekcjom przed zakupem!
- Gwarantuj fantastyczne doświadczenie!
- Poznaj 2 KLUCZOWE czynniki motywujące do zakupu!

Oraz dowiedz się:

Jakie JEDNO JEDYNE pytanie siedzi w głowie Twojego klienta?

Jak z niezadowolonego klienta zrobić FANA?

A dodatkowo:

Przeprowadź RENTGEN PRODUKTU...











Sprzedaj swój software - książka
Sprzedaj swój software - książka
Edward Hasted-20%
Helion

Znajdź rynek i odbiorców dla swoich programów

  • Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
  • Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
  • Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia

Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników...

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Linda Gorchels-20%
Onepress

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!

  • Proces planowania marketingu produktu
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna

Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty...




3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak-20%
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














Zarządzanie projektami informatycznymi. Eseje - książka
Zarządzanie projektami informatycznymi. Eseje - książka
Joe Marasco-20%
Helion

Zarządzanie projektami informatycznymi różni się od zarządzania projektami innych typów. Jest to związane przede wszystkim ze specyfiką branży i produktu. Projekty IT oddawane nieterminowo, nie spełniające założeń funkcjonalnych i wielokrotnie przekraczające założone budżety przeszły już do legendy. Co jest przyczyną takich sytuacji? I co trzeba zrobić, by ich uniknąć?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w książce 'Zarządzanie...

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych - książka
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych - książka
Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz-20%
Helion
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive

To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych...



Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta - książka
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta - książka
Geoffrey A. Moore-20%
Onepress
Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść - ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.
William B. Lawson Sr.,
prezes i dyrektor generalny firmy Lawson Software

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny...



Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka
Al Ries, Laura Ries-20%
Onepress
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood-20%
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Wymyśl! Sprzedaj! Zarób! - ebook/epub
Wymyśl! Sprzedaj! Zarób! - ebook/epub
Lori Greiner-20%
OSM CONSULT

Przewodnik o tym jak skutecznie tworzyć swoje własne produkty!

„Wymyśl, sprzedaj, zarób!” to idealny przewodnik dla tych, którzy marzą o stworzeniu nowych produktów i wprowadzeniu ich na rynek tak, by stały się hitem.

Zasada jest prosta: musisz zostać wynalazcą i przedsiębiorcą jednocześnie. Myślisz, że nie jesteś w stanie tego zrobić? Tymczasem „Wymyśl, sprzedaj, zarób...


Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces - książka
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces - książka
Chad Mureta-20%
Helion

Twój drogowskaz do sukcesu!

Rynek aplikacji dla urządzeń mobilnych oferuje pole nieograniczonych możliwości. Tylko z samych sklepów z aplikacjami na urządzenia pracujące w systemach iOS i Android pobrano ich już ponad 21 miliardów kopii. Według prognoz w najbliższych latach rynek ten będzie w stanie wygenerować 30 miliardów dolarów zysku rocznie. Te liczby robią wrażenie! Zastanawiasz się...

Sztuka rynkologii - audiobook
Sztuka rynkologii - audiobook
Jacek Kotarbiński-20%
Helion

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...

Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów - książka
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów - książka
Guy Kawasaki-20%
Onepress
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać...



Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - ebook/pdf
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - ebook/pdf
Ryan Holiday-20%
Onepress

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

  • Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
  • Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
  • Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora...



Innowacja. Droga do wzrostu zysków - książka
Innowacja. Droga do wzrostu zysków - książka
Tom Gorman-20%
Onepress
Tym, czego Ci trzeba, jest:
  • siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
  • energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku
  • inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem

Lokomotywa gospodarki

Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak-20%
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson-20%
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

Zarobić Milion idąc pod prąd - ebook/epub
Zarobić Milion idąc pod prąd - ebook/epub
Jakub B. Bączek-20%
Stageman Polska

Na powstanie tej książki czekało w Polsce wielu ludzi. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Jakub B. Bączek pisze o budowaniu firmy od zera, bez mentorów i dofinansowań, w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swoich biznesów i inwestycji. Z dużym poczuciem humoru odnosi się do tradycyjnych sposobów myślenia o przedsiębiorczości czy rozwoju i bezlitośnie udowadnia...
























Aukcje internetowe... i co dalej? - ebook/pdf
Aukcje internetowe... i co dalej? - ebook/pdf
Wojciech Cywiński-20%
Złote Myśli

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.

Czy wiesz,  jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?

Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu.

Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy...

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib-20%
Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...

Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
Paul Jarvis-20%
SELF-PUBLISHER

Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.

O książce

Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost...

Zmień swoje myśli - ebook/pdf
Zmień swoje myśli - ebook/pdf
Alan Falcone-20%
Złote Myśli

Jak sposób myślenia może mieć wpływ na zmiany w Twoim życiu?

Powiem szczerze - jestem zdania, że nie ma nic złego w tym, że przywykamy do tego, co mamy i do tego, czego nie mamy. Znasz zapewne porzekadło 'Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.' Większości ludzi to wystarcza i to jest naprawdę w porządku. Pytanie tylko, czego TY chcesz?

Czy Twoje działania i to, co robisz każdego dnia pozwala Ci PRZEŻYĆ czy ŻYĆ...

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook
Ryan Holiday-20%
Helion

'

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

  • Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
  • Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
  • Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki...



FOREX. KODY DOSTĘPU - ebook/epub
FOREX. KODY DOSTĘPU - ebook/epub
PAUL WALKER-20%
Wydawnictwo Psychoskok

Giełda, inwestycje, duże pieniądze, ryzyko, ruletka. Każdy z nas wie, że coś takiego istnieje, a jednak wielu boi się tego, bo przecież to zabawa dla bogaczy. A ja? Szary człowieczek, który ginie w gąszczu fachowego słownictwa, słupków, wykresów, drogich garniturów i wielkich pieniędzy, którymi obracają potężne firmy brokerskie…

 

Poniekąd to prawda. Ryzyko jest zawsze. Jednak...

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) - książka
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) - książka
Ann Handley, C.C. Chapman-20%
Onepress

Jak wirtualni kowboje robią to online?

  • Blogi, które uzależniają jak narkotyk
  • Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
  • Wideo oglądane z zapartym tchem
  • E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
  • Webinaria (i wiele, wiele innych)

Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D...


E-biznes jako sposób na sukces - ebook/pdf
E-biznes jako sposób na sukces - ebook/pdf
Jolanta Gajda-20%
Złote Myśli

Zobacz, jak młodzi ludzie, pasjonaci Internetu, osiągnęli dzięki niemu sukces i jak Ty też możesz to zrobić.

* Jeśli chcesz wykorzystać wszystkie możliwości, które daje Internet, aby osiągnąć to, o czym do tej pory marzyłeś...

* Jeśli nie masz wiedzy na temat programowania i innych technicznych spraw i zaczynasz niejako od ZERA swoją działalność...

* Jeśli chcesz poznać inną drogę rozwoju i zarabiania pieniędzy niż...

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka
Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk-20%
Helion
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie...







Giełda Papierów Wartościowych dla bystrzaków - ebook/pdf
Giełda Papierów Wartościowych dla bystrzaków - ebook/pdf
Tobiasz Maliński-20%
Septem

Parkiet już nie taki śliski!

Dowiedz się:

  • czym jest giełda i jak działa
  • jak rozpocząć inwestowanie
  • która strategia inwestowania jest najlepsza dla Ciebie
  • do czego potrzebna jest Ci znajomość analizy technicznej i fundamentalnej

Nauka pływania z rekinami

Język, którym posługują się eksperci od inwestowania na giełdzie, bywa skomplikowany, prawda? Tabele, wykresy, skróty, obco brzmiące słowa rodem z londyńskiego City i...


Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług - książka
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług - książka
Guy Kawasaki-20%
Onepress

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł

  • Kiedy można wykrzyknąć 'Eureka!'?
  • Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
  • Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?

Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś...


Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf
Marcin Żukowski-20%
Onepress

Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski...