wydawca: Marketing w Praktyce
![Marketing w praktyce - e-wydanie - 2/2022 [Marketing w praktyce] Marketing w praktyce - e-wydanie - 2/2022](/catalog/e-prasa/1092597/1525995/cover/0/marketing_w_praktyce-marketing_w_praktyce-2022_02-cov.jpg)
2022-07-08 |
Marketing w praktyce |
Prenumerując 'Marketing w Praktyce' zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: |
![Marketing w Praktyce - e-wydanie - lipiec 2010 [Marketing w Praktyce] Marketing w Praktyce - e-wydanie - lipiec 2010](/catalog/e-prasa/250/33989/cover/0/marketing_w_praktyce-marketing_w_praktyce-201007_cov.jpg)
2010-07-01-32% |
Marketing w Praktyce |
Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce.
Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania |
![Marketing w Praktyce - e-wydanie - czerwiec 2010 [Marketing w Praktyce] Marketing w Praktyce - e-wydanie - czerwiec 2010](/catalog/e-prasa/250/33795/cover/0/marketing_w_praktyce-marketing_w_praktyce-201006_cov.jpg)
2010-06-01-32% |
Marketing w Praktyce |
Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce.
Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania |
![Marketing w Praktyce - e-wydanie - maj 2010 [Marketing w Praktyce] Marketing w Praktyce - e-wydanie - maj 2010](/catalog/e-prasa/250/33539/cover/0/marketing_w_praktyce-marketing_w_praktyce-201005_cov.jpg)
2010-05-01-32% |
Marketing w Praktyce |
Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce. Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania |
![Marketing w Praktyce - e-wydanie - kwiecień 2010 [Marketing w Praktyce] Marketing w Praktyce - e-wydanie - kwiecień 2010](/catalog/e-prasa/250/33337/cover/0/marketing_w_praktyce-marketing_w_praktyce-201004_cov.jpg)
2010-04-01-32% |
Marketing w Praktyce |
Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce. Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania |
![Marketing w Praktyce - wydanie demonstracyjne - e-wydanie [Marketing w Praktyce] Marketing w Praktyce - wydanie demonstracyjne - e-wydanie](/catalog/e-prasa/252/2340/cover/0/marketing w praktyce 200706_cov.jpg)
2007-06-01 |
Marketing w Praktyce |
Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy.
Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania |